Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2009

Google και Facebook έχουν στήσει τα οικονομικά τους στρατηγία στην Ιρλανδία!


Να γιατί δεν θα γίνουμε ...ποτέ κράτος και οικονομία με μέλλον και προοπτικές!
Γιατί έχουμε σκιτζήδες στο κράτος και πολιτικούς λαμόγια που δουλεύουν με αυτούς τους σκιτζήδες

Οι Ιρλανδοί μπορεί να κατέρρευσαν οικονομικά ...όπως εμείς αλλά έχουν βάσεις και θα ξαναγίνουν οικονομία ...Γιατί απλά είδαν που είναι το μέλλον...Η Google και το Facebook έχουν δημιουργήσει τα στρατηγία τους στην Ιρλανδία....Αν το είχαν κάνει στην Ελλάδα θα τους είχαν συλλάβει η "cyber" -Ράμπο του Χρυσοχοίδη και θα τους είχαν χώσει τίποτα κατηγορίες για κερδοσκοπία και πορνογραφία....Και αντε να γλύτωναν...Θα έβγαιναν και οι μπατσορεπόρτερ ...να γράψουν για το χτύπημα του ηλεκτρονικού εγκλήματος...απο τους εμπειροτέχνες!
Δείτε τώρα πως οι Ιρλανδοί ...προμοτάρουν την παρουσία της Google και του Facebook στην χώρα τους να προσελκύσουν επενδυτές ...

σε σχετικό θέμα της Κυριακάτικης Ελευθεροτυπίας
"Προχώρησαν στην οικοδόμηση μιας καμπάνιας που προβάλλει τη χώρα τους ως έναν παράδεισο για επενδυτικές και επιχειρηματικές δραστηριότητες.

Facebook και Google

Το κόνσεπτ ανέλαβε να το φέρει εις πέρας ο Ιρλανδικός Οργανισμός Ανάπτυξης (IDA), που θέλησε να ποντάρει τόσο στο ανθρώπινο δυναμικό όσο και στην απόφαση κολοσσιαίων κυβερνοεταιρειών να εγκαταστήσουν τα στρατηγεία τους στη χώρα. Και κάπως έτσι τους προέκυψαν συνθήματα όπως «Η πρωτότυπη σκέψη δεν έχει να κάνει με τα δολάρια που επενδύεις, έχει να κάνει με τους ανθρώπους στους οποίους επενδύεις», «Το Google έψαξε τον κόσμο όλο για να βρει στέγη για το αρχηγείο του και ανακάλυψε την Ιρλανδία» και «Το Facebbok βρήκε έναν τόπο για ανθρώπους που σκέπτονται με το δικό του τρόπο και αυτόν τον τόπο τον λένε Ιρλανδία». «Τώρα είναι η ώρα να διηγηθούμε το στόρι μας με τους δικούς μας όρους, αντί να αφήσουμε κάποιον άλλον να το πει με τους δικούς του όρους», δήλωσε ο Τρέβορ Χολμς, επικεφαλής εταιρικής επικοινωνίας για την IDA, υπογραμμίζοντας ότι η καμπάνια φιλοδοξεί να κατοχυρώσει την εικόνα της Ιρλανδίας ως μίας χώρας όπου ανθούν οι φρέσκες ιδέες και τεχνολογίες και όπου το ανθρώπινο δυναμικό είναι ανά πάσα στιγμή έτοιμο να ακολουθήσει καινούριες και ανεξερεύνητες έως χθες οδούς. Το κεντρικό σύνθημα της καμπάνιας (που κόστισε κάτι λιγότερο από δυόμισι εκατομμύρια ευρώ) είναι μάλλον ξεκάθαρο: «Ιρλανδία. Σ' εμάς η πρωτοπορία είναι κάτι το φυσικό»
http://papatzides.blogspot.com