Η Διαφήμιση δεν είναι η «Διάπλασις των Παίδων». Δεν θέλει να
έχει, και δεν οφείλει να έχει, ηθικοπλαστικό ρόλο. Άλλως τε, στην
Ελλάδα, η αποζημίωση που οφείλει στο κοινωνικό σύνολο για τον επιβλαβή
της ρόλο -να υπηρετεί δηλαδή την υλιστική αγορά σε μία χώρα υψηλού
πνεύματος- εξωφλείται, και με το παραπάνω μάλιστα, με ειδικούς φόρους,
αγγελιόσημα και τον ενίοτε δημοσιογραφικό λίβελο. Η υψηλή αποστολή της
διάπλασης της αισθητικής ενός λαού ανήκει άλλως τε αναμφισβήτητα σε
κειμενογράφους. Αν ήταν στο χέρι τους, θα επέβαλλαν με νομοθετικό
περιορισμό στους διαφημιστές να περιορίζονται σε μία αυστηρή απαρίθμηση
των χαρακτηριστικών του προϊόντος ή στην προβολή υψηλής αισθητικής (στην
ΕΡΤ φυσικά, ως καθ'ύλην αρμόδια). Τέρμα τα «ομορφαίνει και δεν
παχαίνει».
Τουρισμός για Όλους 2024: Αιτήσεις τώρα εδώ, πώς να πάρετε voucher διακοπών
ως 400 ευρώ [video]
Πριν από 40 δευτερόλεπτα