Παρασκευή, 16 Ιανουαρίου 2009

Σήμερα Παρασκευή στις 20.30 για ένα μόνο λεπτό να σκοτεινιάσει όλη η Ελλάδα

Ως ένδειξη συμπαράστασης στον λαό των Παλαιστηνίων, ο οποίος αρνείται να εγκαταλείψει την πατρίδα του, στην οποία ζει χιλιάδες χρόνια. Ως απόδειξη ότι δεν είμαστε αδιάφοροι στο θέαμα χιλιάδων κατακρεουργημένων παιδιών, γυναικών και αμάχων.

Παρασκευή 16 Ιανουαρίου στις 20.30 το βράδυ ας σβήσουμε όλοι τα φώτα μας για 1 λεπτό.





http://www.facebook.com/group.php?gid=45423050661&ref=mf

DANCING IN METRO (LIVERPOOL) - ΧΟΡΕΥΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ

Ξαφνιασμένοι οι επιβάτες του μετρό στο Λονδίνο είδαν εκατοντάδες ανθρώπους, αγνώστους μεταξύ τους, να στέκονται μπροστά τους και να ξεκινούν να χορεύουν συγχρονισμένα...
Τετρακόσια άτομα, μεταξύ τους βρίσκονταν ακόμη και τουρίστες, μετείχαν στα γυρίσματα μίας διαφήμισης εταιρείας τηλεπικοινωνιών, χορεύοντας για λίγα λεπτά.
Είναι κάτι σαν το λεγόμενο «flash mob», ένα παιχνίδι που κάνουν συνήθως νεαρά άτομα σε ηλικία. Κάποιος στέλνει ένα μήνυμα το οποίο μεταφέρεται από mail σε mail και από κινητό σε κινητό και μία ομάδα ανθρώπων μαζεύεται σε ένα σημείο και κάνει κάτι συγχρονισμένα. Στη συνέχεια εξαφανίζονται.

Για παράδειγμα, κάποιες φορές συγκεντρώνονται σε ένα σημείο και στέκονται ακίνητοι, ή διοργανώνουν μαξιλαροπολέμους μέσα στο δρόμο, ή χορεύουν όπως έγινε στο διαφημιστικό.
Ο σταθμός του Λίβερπουλ στο Λονδίνο, είναι ένα από τα μέρη όπου αυτό γίνεται πολύ συχνά. Το 2006 ομάδα ατόμων συγκεντρώθηκε στο σταθμό και ο καθένας άρχισε να χορεύει ακούγοντας τη δική του μουσική από iPod.



http://www.zougla.gr

ΠΩΣ ΕΙΠΑΤΕ ΚΥΡΙΕ ΤΣΙΠΡΑ;;;

Ο πρόεδρος του Συνασπισμού μιλώντας στο Μega εμφανίστηκε για πρώτη φορά έπειτα από πολλούς μήνες πιο διαλλακτικός σε σχέση με τα θέματα των συνεργασιών και μάλιστα είπε πως «εμείς λέμε ναι στον διάλογο με όλες τις πολιτικές δυνάμεις και με το ΠΑΣΟΚ, διότι παρά τις διαφορές μας πιστεύουμε ότι είμαστε όμοροι χώροι».
ΤΙ ΜΑΣ ΛΕΣ;;; ΓΙΝΑΜΕ ΚΑΙ ΟΜΟΡΟΙ ΤΩΡΑ ΑΛΕΞΗ;;;
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ - ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΠΑΣΧΟΥΜΕ ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΠΟ 7%...

ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΙΩΝ - ΚΕΡΚΥΡΑ ΓΙΑ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ

Σύμφωνα με το blog Δημοσκοπία παρουσιάστηκαν τα εκτιμώμενα ποσοστά ανά Νομό για τα Ιόνια Νησιά. Ποσοστά όπως αυτά προκύπτουν από την επεξεργασία της μηνιαίας εκτίμηση εκλογικού αποτελέσματος της ΔΗΜΟΣΚΟΠΙΑ για τον μήνα Δεκέμβριο.







ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΡΑΦΗΜΑΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΜΗΝΑ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΣΟΣΤΩΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΩΝ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΙΩΝ.

Συνέντευξη τύπου για την αποστολή στη Γάζα

Οι γιατροί Άρης Μουσιώνης, Ηλίας Καρανίκας, Θανάσης Νησιώτης, και τα μέλη της αποστολής Χρήστος Καπάταης και Αλέκος, της πρώτης ανθρωπιστικής αποστολής του ΠΑΣΟΚ στη Λωρίδα της Γάζας, μιλούν στους δημοσιογράφους για την συγκλονιστική εμπειρία που έζησαν στην εμπόλεμη ζώνη της Παλαιστίνης.



Από το radio.pasok.gr

Ερώτηση Α. Γκερέκου για τις δαπάνες τουριστικής προβολής

Ερώτηση προς τον κ. Υπουργό Τουριστικής Ανάπτυξης με θέμα: «Έκτακτη αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης για το έτος 2009», κατέθεσε η Πολιτική Εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ για θέματα του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης, βουλευτής Κέρκυρας Άντζελα Γκερέκου.

Το πλήρες κείμενο της ερώτησης έχει ως εξής:
Πρόσφατα ανακοινώθηκε η έκτακτη αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης για το έτος 2009 κατά 50%. Βεβαίως δεν δόθηκε καμιά εξήγηση πότε και από ποιο κονδύλιο θα καλυφθεί η σχετική αναγγελία, αφού δεν προβλέφθηκε κανένα σχετικό κονδύλιο στον προϋπολογισμό.
Αντίθετα σε δημοσιεύματα στον τύπο, αναφέρεται ότι ο ΕΟΤ δεν μπορεί να αντεπεξέλθει σε πληρωμές και εξόφληση δραστηριοτήτων και κάλυψη δαπανών περιπτέρων σε εκθέσεις του εξωτερικού.

Ωστόσο, οι περισσότερες εκτιμήσεις σε Διεθνές επίπεδο, θέλουν το 2009 να αποτελεί δύσκολη έως και κρίσιμη χρονιά για τον Ελληνικό Τουρισμό.
Κατόπιν τούτων,
Ερωτάται ο κ. Υπουργός:
  • Ποιες ήταν οι ακριβείς συνολικές δαπάνες για το έτος 2008 και 2007, τόσο για την διαφήμιση, όσο και για τις εκθέσεις εξωτερικού;
  • Ποια ποσά έχουν αποπληρωθεί από αυτές τις δαπάνες και ποια είναι τα υπόλοιπα που οφείλει ο ΕΟΤ και το Υπουργείο για τα έτη 2006,2007,2008;
  • Πότε θα δοθεί και πως έχει σχεδιασθεί να υλοποιηθεί η εξαγγελθείσα αύξηση του 50% για την διαφήμιση του 2009;
  • Ποια ποσά διετέθησαν εκτός διαδικασίας διαγωνισμών για την διαφήμιση το 2008;