Τρίτη, 14 Σεπτεμβρίου 2010

Μόνη ελπίδα είναι η νέα γενιά

Προσπαθώντας να βρω την αισιοδοξία που πάντα σου δίνει τη δύναμη να δημιουργείς και να προσπαθείς, σκέφτομαι ότι πραγματική αλλαγή στην κοινωνία θα φέρουν μόνο οι νέοι. Τα πράγματα τώρα δεν αλλάζουν, οι νοοτροπίες θέλουν χρόνο να αναθεωρηθούν και να γίνουν πράξη καθημερινή. Πόσο σκληρή είναι η πραγματικότητα που κληροδότησαν οι μεγαλύτεροι για τα νέα παιδιά; Μια κοινωνία χωρίς ηθική, μια ζωή χωρίς χρώμα, οξυγόνο επικίνδυνο για την υγεία, συνθήκες ζωής με πολύ άγχος, αμέτρητες έννοιες και αβεβαιότητα. Ακόμα αυτοί που ευθύνονται κάνουν κουμάντο στον κόσμο, δεν έχει έρθει ακόμα η νέα γενιά να πάρει στα χέρια της το τιμόνι και να βγάλει από αυτή την κακή τροχιά την τύχη της. Οι μεγαλύτεροι δείχνουν δέσμιοι σε αυτόν τον κόσμο που δέχτηκαν να παίξουν, θέλησαν ένα καλύτερο μέλλον για τα παιδιά τους όμως οι βραχυπρόθεσμοι οραματισμοί τους νικήθηκαν από τη δύναμη του χρόνου και τώρα η πραγματικότητα τους γύρισε την πλάτη, ψάχνοντας και αυτή με τη σειρά της σωτήρες από τους μεγάλους ζημιωμένους της εποχής, τους νέους..


Το πρώτο πράγμα που ψάχνω να δω στη νέα γενιά είναι να σκοτώσει την υποκρισία της εποχής. Να κλείσει τα αυτιά της στη τρομολαγνία της εποχής και άφοβη να φερθεί ανθρώπινα, να φερθεί έτσι όπως έχει ανάγκη να της φερθεί και η κοινωνία που θα ζήσει. Να αγαπήσει τη φύση γιατί είναι η γενιά που θα αντιμετωπίσει τη σκληρή απάντηση της φύσης στην ανθρώπινη απερισκεψία. Θέλω να δω νέους που αγαπάνε τη φύση, που σέβονται τον διπλανό τους και που αναγνωρίζουν τις αξίες. Νέους που συγχαίρουν τον νικητή αλλά και αποδέχονται την ήττα τους με κατανόηση, κάνοντας κάθε ήττα προσπάθεια για βελτίωση.
Εάν οι νέοι συνεχίσουν να παίζουν το παιχνίδι αυτό της κοινωνίας με τον τρόπο που οι μεγαλύτεροι τους το παρέδωσαν και τους δίδαξαν, δε χρειάζεται να σπαταλάμε ανούσια τη λέξη ελπίδα, γιατί και η ελπίδα κάποτε εγκαταλείπει και τότε η πραγματικότητα ωμή και σκληρή ξεδιπλώνεται.


Όλοι εσείς που τώρα μπαίνετε στη ζωή, που τώρα ξεκινάτε δουλειά, που πιάνεται τη ζωή στα χέρια σας και νιώθετε τη δίψα για ζωή και έναν καλύτερο κόσμο, μη ξεχνάτε ότι κάθε μέρα που περνάει είναι πολύτιμη... Η φλόγα της ελπίδας θέλει αέρα, αλλιώς θα σβήσει.


Σήμερα τι έκανες για να γίνει ο κόσμος σου καλύτερος;

http://dinatomirmigi.blogspot.com 
stavros-marinis 

Στοιχεία Αυτοκάθαρσης ....


ΤΟ ΑΝΕΦΙΚΤΟ ΤΗΣ ΕΞΕΓΕΡΣΗΣ

ΑΝΤΩΝΗΣ ΑΝΔΡΟΥΛΙΔΑΚΗΣ    
Μερικοί ορίζουμε ακόμη τον πολιτισμό όχι ως φολκλορική παρελθοντολογία, ούτε ως τακτ ευγενικών συμπεριφορών αλλά ως τρόπο του βίου, ως τρόπο ιεράρχησης των αναγκών και των προτεραιοτήτων της ζωής μας. Ως τρόπο συλλογικής και ατομικής "ρύθμισης" της ανθρώπινης ύπαρξης, συνύπαρξης και πράξης. Με την έννοια αυτή προφανώς δεν υφίστανται καν "πολυπολιτισμικές" κοινωνίες αφού σ' ολόκληρο τον λεγόμενο δυτικό κόσμο, είναι εμφανέστατη η αμείλικτη ιεράρχηση των προτεραιοτήτων που ορίζει η ατομοκεντρική χρησιμοθηρία και η μηδενιστική "ανθρωπολογία". Αυτός ο τρόπος του βίου -που διεκδικεί και χαρακτηριστικά οικουμενικής εμβέλειας- είναι κυρίαρχος σήμερα και στη χώρα.

Όσο κι αν εμπειρικά όλοι μπορούμε να επιβεβαιώσουμε την άποψη ότι η στατιστική είναι συχνά η επιστημονική εκδοχή του ψεύδους, δεν θα ήταν άτοπο να διερευνήσουμε τον τρόπο που νεοέλληνες ιεραρχούν τις ανάγκες τους και αξιολογούν τις εξ' αυτών προτεραιότητες.

Πρώτη και κρίσιμη διαπίστωση, η μεταστροφή της θυσιαστικής αυταπάρνησης που χαρακτήριζε σε παλαιότερους χρόνους τη στάση του λαού μας απέναντι στο αύριο των παιδιών του. Δεν είναι μόνο η καριερίστα μάνα που εγκαταλείπει τον θηλασμό για να μην "κρεμάσουν" τα στήθη της, ούτε η αλλοτινή εικόνα της υπομονετικής γιαγιάς που μεταμορφώνεται σε αυτάρεσκη πολυταξιδεμένη γεροντοπόρνη που -επιτέλους- ζει τη ζωή της. Είναι που το 51% των Ελλήνων απαντά σε σχετική ερώτηση, πως δεν είναι διατεθειμένο να μειώσει το επίπεδο ζωής του, ώστε να εξασφαλίσει το μέλλον των επόμενων γενεών.  

Δεύτερη διαπίστωση, ο δραματικός  .....
περιορισμός του αποθέματος "ανθρωπιάς", της σιρμαγιάς ψυχής που για δεκαετίες υπήρξε ο συγκολλητικός αρμός της ελληνικής κοινωνίας, ιδιαίτερα στα δύσκολα χρόνια της. Στην επίσημη δημοσίευση του οργανισμού CAF που παρακολουθεί τον Παγκόσμιο Δείκτη Φιλανθρωπίας, για το έτος 2010, η Ελλάδα καταλαμβάνει ασθμαίνουσα την 147 θέση από το σύνολο των 153 χωρών της κατάταξης. Ακολουθούν η (λεηλατημένη) Σερβία, η Ουκρανία (της πορτοκαλί επανάστασης), το Μπουρουντί και η Μαδαγασκάρη. Ειδικότερα με βάση τα κριτήρια φιλανθρωπίας, στην Ελλάδα, μόλις 8% είναι το ποσοστό των ανθρώπων που έδωσαν χρήματα σε συνανθρώπους τους, μόλις 5% έδωσαν εθελοντικά το χρόνο τους σε κάποια οργάνωση, ενώ μόνο 1 στους 4 βοήθησε έναν άγνωστο συνάνθρωπο του.

Τρίτη διαπίστωση, η καταλυτική κυριαρχία της αντίληψης του εύκολου πλουτισμού και του συναφούς παρασιτισμού σε βάρος της επίπονης δημιουργικότητας που για "αιώνες σκάλιζε την πέτρα για να κάμει θαύματα". Έτσι, σύμφωνα με έρευνες ο εκτιμώμενος αριθμός -στον πληθυσμό της χώρας- που ξοδεύουν χρήματα σε τυχερά παιχνίδια κάθε μήνα ανέρχεται σε 3.710.000 συμπολίτες μας.
Ο εκτιμώμενος μέσος αριθμός "παικτών" Λόττο, Τζόκερ, Πρώτο, Κίνο, μηνιαίως είναι 1.855.000 άτομα. Ειδικότερα "Πάμε Στοίχημα" παίζουν μηνιαίως 972.000 άνθρωποι.
Στην ίδια κατεύθυνση, μόλις το 26,5% των νέων τάσσεται κατά της μονιμότητας των δημοσίων υπαλλήλων.
Στην ίδια αυτή κυρίαρχη κοινωνική αντίληψη εδράζεται προφανώς και η ραγδαία αύξηση των πωλήσεων αθλητικών εφημερίδων που από 77.532 φύλλα το 1984 σκαρφαλώνει στο αποκορύφωμα των 195.392 φύλλων το 2008, οπότε αρχίζει η κρίση και η πτώση των φύλλων που όμως παρ' όλα αυτά το 2009 παραμένει στα 160.000 φύλλα. Ίσως κάτω αυτήν την πραγματικότητα να μπορούμε και να ερμηνεύσουμε το γιατί το 52% των Ελλήνων θεωρεί ως σημαντική ή πολύ σημαντική την ομάδα του.

Τέταρτη διαπίστωση, η συστηματική μείωση της κατά κεφαλήν καλλιέργειας του λαού μας, όπως αυτή αναδεικνύεται μέσα από διάφορους δείκτες. Χαρακτηριστικότερος ίσως όλων -και στον αντίποδα των αθλητικών εφημερίδων- ο δείκτης της κυκλοφορίας των απογευματινών εφημερίδων που από 875.000 το 1986, κατέρρευσε το 2009 στα 222.000 φύλλα.
Αντίστοιχα, το 44% των νέων διαβάζει τηλεοπτικά περιοδικά, ενώ περιοδικά γνώσεων μόλις το 7%. Έτσι, δεν είναι καθόλου τυχαίο που best seller για το 2010 ήταν το βιβλίο με τίτλο "Το τελευταίο τσιγάρο" της κας Λένα Μαντά με 60.000 πωλήσεις. Το 2009 η ίδια συγγραφέας είχε και πάλι την πρώτη θέση στις πωλήσεις με το βιβλίο της "Έρωτας σαν βροχή" και 96.000 αντίτυπα. Στην ίδια χρονιά το βιβλίο "ΙΜΙΑ" των Αθαν. Έλλις και Μιχ. Ιγνατίου -και παρά την εκτεταμένη δημοσιότητα και προβολή- πούλησε μόλις 40.000 αντίτυπα.

Όμως, στην προσπάθεια απομείωσης της κατά κεφαλήν εθνικής καλλιέργειας, πρωτοστατεί, όπως είναι φυσικό, η τηλεόραση. Είναι ενδεικτικό ότι, το 29% των νέων ηλικίας 16 -29 ετών παρακολουθεί την μεσημεριανή και την πρωινή ζώνη της τηλεόρασης. Ίσως και γι' αυτό, το 2010 σε σχέση με το 2009 έχουμε αύξηση των αιτήσεων συμμετοχής στα διάφορα τηλεοπτικά reality έως και 50%.
Είναι εξόχως εντυπωσιακά τα πληθυσμιακά μεγέθη τηλεθεατών που συγκεντρώνουν διάφορες εκπομπές-σήριαλ από όπου έντεχνα οικοδομείται και προωθείται το κυρίαρχο σήμερα ανθρωπολογικό πρότυπο. Πάνω από 1.700.000 συνέλληνες παρακολούθησαν αδιαλείπτως τα σήριαλ "Η ζωή της άλλης" και "Τα μυστικά της Εδέμ", ενώ περί το 1.000.000 τηλεθεατών κινήθηκαν σήριαλ όπως "Η οικογένεια βλάπτει", "Η πολυκατοικία", "Μίλα μου βρώμικα" κ.λπ. Χαρακτηριστικά της αλλοτρίωσης του λαού μας είναι τα στατιστικά στοιχεία για τον μέσο χρόνο τηλεθέασης του πανηγυριού της Eurovision, που ήταν υψηλότερος στο υψηλότερο μορφωτικό επίπεδο (114 από τα 190 λεπτά), στις γυναίκες ηλικίας από 25-44 ετών(118 λεπτά) και στα μεγάλα αστικά κέντρα Αθήνας Θεσ/νίκης (115 και 125 λεπτά). Είναι εμφανές δηλαδή, ότι η πολιτισμική αλλοτρίωση έχει ισχυρότερη διείσδυση στους πολίτες υψηλού μορφωτικού επιπέδου, στις γυναίκες της κατ' εξοχήν δημιουργικής ηλικίας και στα μεγάλα αστικά κέντρα, στα στρώματα δηλαδή από τα οποία η ελληνική κοινωνία θα έπρεπε να προσδοκεί, θεωρητικά, την ανάταξη των προτεραιοτήτων της.

Πέμπτη διαπίστωση, εύλογα, τα κυρίαρχα καταναλωτικά πρότυπα και η ακαταμάχητη ισχύς τους, ακόμη και σε καιρούς κρίσης. Έτσι, προκαλεί εντύπωση ο αριθμός των συνδέσεων κινητής τηλεφωνίας που "επιμένει" να ανέρχεται σε 18.192.000 συνδρομητές παρά την αύξηση των φόρων και των σχετικών επιβαρύνσεων, σε μια χώρα με πληθυσμό σχεδόν 11.000.000. Ανάλογα, 1.4 δισ. ευρώ ήταν η συνολική ετήσια αγορά καλλυντικών στην Ελλάδα κατά το έτος 2009, λιγότερο δηλαδή απ' όσο οι περικοπές των συντάξεων κατ' επιταγήν του μνημονίου. Έτσι, με βάση αυτήν την ιεράρχηση προτεραιοτήτων δεν είναι καθόλου τυχαίο το γεγονός της μείωσης του δείκτη όγκου λιανικού εμπορίου στα καταστήματα διατροφής κατά 3,9% όταν ο αντίστοιχος δείκτης φαρμακευτικών -καλλυντικών αυξάνεται κατά 2,7%. (Ιούνιος 2009-Ιούνιος 2010).
Μιά ολόκληρη κοινωνία -σε βαθιά ύφεση- περιορίζει την κατανάλωση της σε είδη διατροφής για να αυξήσει την κατανάλωση καλλυντικών. Και μάλιστα, ενώ οι περισσότεροι δείκτες όγκου λιανικών πωλήσεων παρουσιάζουν σημαντική πτώση, εντύπωση προκαλεί επίσης η αύξηση του όγκου πωλήσεων αντηλιακών μαλλιών κατά 1,2% (διάστημα από 01.01 έως 04.07 των ετών 2009 και 2010). Αντίστοιχα κινούνται τα μεγέθη και στον όγκο πωλήσεων των προϊόντων πληροφορικής και των τηλεπικοινωνιών με αυξήσεις 1,3% και 6,8% για το 1ο 6μηνο του 2010. Επιμένουμε δηλαδή -παρά την κρίση- να αγοράζουμε λογής-λογής γκάτζετς, ενώ περιορίσαμε το χόμπι μας στη φωτογραφία μόλις κατά 11%.

Στην ίδια ακαταμάχητη ισχύ των καταναλωτικών προτύπων, σίγουρα θα πρέπει να εντάξουμε και το στατιστικό δεδομένο ότι το 61% των πολιτών της χώρας, θεωρεί ως σημαντικό ή πολύ σημαντικό ένα γυμνασμένο σώμα, ενώ το 45% θεωρεί ως σημαντικό ή πολύ σημαντικό ένα καλό αυτοκίνητο ή μια καλή μηχανή.


Έκτη διαπίστωση, η μείωση της "χοϊκότητας", αν μπορεί να λεχθεί έτσι, η σχέση που ένας λαός διαμορφώνει με το "χώμα που πατάει", τις αξίες και τις παραδόσεις του. Έτσι, το 2010 για πρώτη φορά, το ποσοστό των Ελλήνων που ταξιδεύουν στο εξωτερικό για διακοπές(50,7%) υπερβαίνει αυτούς "μένουν Ελλάδα" (49,3%).
Μόλις οκτώ χρόνια πριν, το 2002 το ποσοστό των Ελλήνων που ταξίδευαν στο εξωτερικό για διακοπές ήταν μόνο 35,3%. Αν σ' αυτά τα δεδομένα συνυπολογίσει κανείς ότι τα τελευταία χρόνια η γειτονική Τουρκία αναδεικνύεται σε shopping προορισμό ακόμη και των βασικών ειδών διατροφής, αφού τα τουρκικά supermarkets διαθέτουν ανταγωνιστικότερες τιμές, γίνεται αντιληπτή η επικράτηση μιας συμπλεγματικής κουλτούρας "απο"-φυγής της χώρας. Μια εικόνα απέχθειας και αποστροφής λανθάνει σε ευρύτατα στρώματα του λαού, σε τέτοιο βαθμό που να θεωρεί ότι κατά ποσοστό 47,2% δεν ενοχλείται διόλου με το γεγονός ότι το ΔΝΤ έχει ήδη αποκτήσει μερικό έλεγχο των ελληνικών υπουργείων. Αντίθετα μάλιστα πολλοί εκτιμούν ότι η μοναδική σωτηρία είναι ανάθεση της διακυβέρνησης της χώρας σε ξένους ειδικούς. Αποτέλεσμα προφανώς αυτής της μειωμένης χοϊκότητας είναι και η στατιστική διαπίστωση ότι το 21% των Ελλήνων δεν θεωρεί σημαντική την πίστη στο Θεό και τη θρησκεία, ενώ το 30% δεν θεωρεί σημαντική τη συμμετοχή στα κοινά.

Συμπερασματικά και για να επανέλθουμε στον αρχικό ορισμό του πολιτισμού, είναι προφανές ότι την τελευταία μεταπολιτευτική περίοδο επήλθε μια αντιστροφή του αξιακού κώδικα της ελληνικής κοινωνίας τουλάχιστον σε πλειοψηφικά τμήματα της. Οι ανάγκες και οι εξ' αυτών προτεραιότητες που δέσποζαν για εκατονταετίες στην κοινωνίας μας, οικοδομώντας ό,τι ονομάζουμε ελληνικό πολιτισμό, ως ελληνικό τρόπο του βίου, ως ελληνικό ήθος αντίστασης, υποβιβάστηκαν και περιθωριοποιήθηκαν. Σήμερα, πλειοψηφικά ρεύματα που διατρέχουν οριζόντια ολόκληρο το πολιτικό φάσμα, θέτουν ως προτεραιότητες της ύπαρξης τους, την πιο χυδαία ατομοκεντρική χρησιμοθηρία μέσα σε έναν αχαλίνωτο μηδενιστικό ευδαιμονισμό που προσφέρει η έστω και κουτσουρεμένη κατανάλωση. Η δραματική απομείωση του επιπέδου καλλιέργειας καθιστά ακόμη και τη στοιχειώδη γλωσσική επικοινωνία μαζί τους -συχνά- κατόρθωμα.

Αυτή η τραγική πραγματικότητα, όπως περιγράφηκε πιο πάνω με αριθμούς, είναι ο μεγαλύτερος στυλοβάτης του μεταπρατικού και παρασιτικού νεοελληνικού πολιτικού συστήματος. Και για όσο αυτή η παρασιτική πλειοψηφία θα παραμένει πλειοψηφία, τόσο θα καθίσταται ανέφικτη η δημιουργική ανάταξη του λαού και του έθνους, ενώ κάθε εξέγερση θα έχει μόνο "ποδοσφαιρικά" χαρακτηριστικά εκτόνωσης και μπάχαλου, χωρίς να ανοίγει καμία νέα ελπιδοφόρα προοπτική. Μοναδική ελπίδα, η συγκρότηση ενός νέου πολιτικού υποκειμένου που θα θέτει ως ύψιστη προτεραιότητα την αποκατάσταση του αξιακού ελληνικού κώδικα, όπως αυτός διατρέχει τη δισχιλιόχρονη παράδοση μας. Όμως, ποιός αλλοτριωμένος λαός μπορεί να αυτοοργανωθεί στην κατεύθυνση αποκατάστασης του αληθινού του προσώπου, όταν προαπαιτούμενο γι' αυτό είναι η μη αλλοτρίωση του; Εδώ απαιτούνται μειοψηφίες-ελκυστές ακαταπόνητης αντοχής και ανυπέρβλητης διορατικότητας. Υπάρχουν;

Mπαρτσελονα Παναθηναικος σημερα….

Οργή βρετανών ξενοδόχων κατά της ιστοσελίδας ΤripΑdvisor

Για δυσφήμηση και  ανυπόστατες καταγγελίες κατηγορούν  τον ηλεκτρονικό ταξιδιωτικό οδηγό οι  ξενοδόχοι. Στις φωτό, από οδηγό του  ΤripΑdvisor με τα πιο  βρώμικα ξενοδοχεία  ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΜΗΔΕΝ, σέρβις απαράδεκτο, κοριοί στα κρεβάτια, τροφικές δηλητηριάσεις. Τέτοιου είδους επικριτικά σχόλια που φιλοξενούνται στον δημοφιλή ηλεκτρονικό ταξιδιωτικό οδηγό ΤripΑdvisor έχουν κάνει έξαλλους εκατοντάδες ξενοδόχους και εστιάτορες στη Βρετανία οι οποίοι διαμαρτύρονται για δυσφήμηση και απειλούν να εξαντλήσουν όλα τα νόμιμα δικαιώματά τους.

«Μακράν το χειρότερο ξενοδοχείο που έχω μείνει ποτέ... Η μοκέτα είχε να καθαριστεί εβδομάδες ολόκληρες», ανώνυμος. «Ούτε το σκυλί μου δεν θα άφηνα να φάει σε αυτό το αηδιαστικό μέρος», ανώνυμος.

Αν η δημοφιλής βρετανική ιστοσελίδα δεν αποσύρει τα «επονείδιστα σχόλια» εντός των προσεχών 15 ημερών, οι 400 ιδιοκτήτες ξενοδοχείων και εστιατορίων είναι αποφασισμένοι να ακολουθήσουν τη δικαστική οδό. Οπως υποστηρίζουν, η κριτική που τους ασκείται είναι υπερβολική και πολλά σχόλια συνιστούν προϊόν φαντασίας ή προέρχονται από ανταγωνιστές τους. Και καταγγέλλουν πως συχνά ταξιδιώτες, έχοντας διαβάσει την αρνητική κριτική, ακυρώνουν την κράτησή τους. Για τον λόγο αυτό οι επιχειρηματίες έχουν οργανώσει εκστρατεία κατά της ταξιδιωτικής ιστοσελίδας και έχουν αποταθεί στην εταιρεία ΚwikChex, η οποία χειρίζεται υποθέσεις δυσφήμησης. Σύμφωνα με την εταιρεία, κάποιοι εκμεταλλεύονται την ανωνυμία που τους προσφέρει το Διαδίκτυο προκειμένου να πλήξουν μια πετυχημένη επιχείρηση. Ακόμη και όταν η εταιρεία προσκόμισε στους υπεύθυνους του ΤripΑdvisor στοιχεία που αποδείκνυαν πως η κριτική ήταν αβάσιμη, «η συμπεριφορά τους ήταν υπερβολικά εχθρική και αδιάλλακτη», δήλωσε στην «Ιντιπέντεντ» ο Κρις Εμινις από την ΚwikChex.

Η ιστοσελίδα: φιλοξενεί περίπου 35 εκατομμύρια σχόλια για ξενοδοχεία, ενοικιαζόμενα δωμάτια και εστιατόρια σε όλο τον κόσμο και είναι ο πιο δημοφιλής ταξιδιωτικός ιστότοπος στη Βρετανία. Εκπρόσωποι του ΤripΑdvisor υποστηρίζουν πως απασχολεί πολλούς υπαλλήλους που ελέγχουν τις πληροφορίες.

Ο Εμινς ωστόσο παρατήρησε ότι έπειτα από έρευνα σε βάθος, αρκετά καταγγελτικά σχόλια αποδείχθηκαν αβάσιμα. «Ερευνήσαμε 100 αναφορές για τροφική δηλητηρίαση: καμία δεν είχε αναφερθεί στις τοπικές αρχές» δήλωσε στον «Ιντιπέντεντ». Και πρόσθεσε πως αν η πληροφορία δεν είναι εξακριβωμένη, ο ΤripΑdvisor θα πρέπει να το κάνει σαφές χρησιμοποιώντας εκφράσεις του τύπου: «Δεν μπορούμε να επιβεβαιώσουμε αυτήν την αναφορά». Αντιθέτως, στην ιστοσελίδα τα σχόλια λανσάρονται ως «επιβεβαιωμένες πληροφορίες». 
ΤΑ ΝΕΑ

Κεφαλονίτες κατά Κερκυραίων για τις υποψηφιότητες...

Από το http://politika-mezedakia.blogspot.com/
Γράφει ο Popolarus Kefalonitus
πηγή: http://www.kefaloniapress.gr/

Όλα δικά τους τα θέλουν οι Κερκυραίοι. Έτσι είχανε μάθει και έτσι συνεχίζουν να συμπεριφέρονται.
Η Κέρκυρα το κέντρο του σύμπαντος (μετά την Κεφαλονιά παλικάρια, κουλάρετε)…
Στα δόντια προλάβαμε να μην αφανιστεί από τον Καλλικράτη η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων αλλά αυτοί το χαβά τους. Οι Κερκυραίοι ξανά στα χαρακώματα. «No passeran» ! «Πας μη Κερκυραίος» δεν θα περάσει για υποψήφιος Περιφερειάρχης. Αυτή είναι η συμπεριφορά τους.
Μόλις δε, ακούσανε για την υποψηφιότητα του Κεφαλλονίτη Ηλία Μπεριάτου, κήρυξαν το «Καλλικράτειο αντάρτικο». Βγάλανε τα μαγιό και τα βατραχοπέδιλα και πήρανε σβάρνα τα...
 φουαγιέ των ξενοδοχείων και των θεάτρων. «Κεφαλλονίτης υποψήφιος Περιφερειάρχης αποκλείεται»! Αυτό λένε σε όλους τους τόνους, ναίσκε τζόγια μου!
Το βράδυ της περασμένης Παρασκευής πρέπει να άρχισε η επανάσταση τση Κέρκυρας. Με αρχηγό τον Γιώργο Καλούδη, οι πράσινοι Κορφιάτες σήκωσαν τη σημαία του αντάρτικου και της ανεξαρτησίας της Κέρκυρας. Μπου! Φοβηθήκαμε ωρέ!
Eδω που τα λέμε, ο Γιώργος Καλούδης δεν είναι κανένας μουρλός Κερκυραίος. Αντίθετα μάλιστα. Είναι υψηλόβαθμο στέλεχος του ΠΑΣΟΚ και πρώτος αναπληρωματικός βουλευτής Κέρκυρας. Θα θυμάστε ότι πολλές φορές έχουμε διαβάσει για την κόντρα του με την πρ. Υφ/γό Τουρισμού Ατζελα Γκερέκου.
Με ένα εκπληκτικό προσκλητήριο το οποίος διακίνησε μέσω sms : «Η Κέρκυρα βουλιάζει. Η Αθήνα δεν μας υπολογίζει. Μας υποτιμά και μας προσβάλλει συνεχώς. Το μέλλον μας είναι προδιαγεγραμμένο. Θα μείνουμε αδρανείς; Δεν θα αντιδράσουμε;» , διοργάνωσε την Παρασκευή το βράδυ, συγκέντρωση στελεχών, φίλων και γνωστών στο φουαγιέ του Θεάτρου της Κέρκυρας.
Μαζευτήκανε λοιπόν καμιά 150αριά Κερκυραίοι, σε ένα φουαγιέ, σε μια «στημένη» μάζωξη που ξεχείλιζε από Κερκυραϊκό εγωισμό, να μη σας πω και σωβινισμό, μπροστά στον «κοινό εχθρό» που λέγεται «μη Κερκυραίος υποψήφιος» .
Και τι αποφάσισαν; Αντάρτικη κάθοδο στις εκλογές της 7ης Νοεμβρίου στα Ιόνια Νησιά! Υποψήφιος Περιφερειάρχης ο Γιώργος Καλούδης.
Ποιοι; Οι μέχρι σήμερα «ορκισμένοι εχθροί»! Αυτοί που μέχρι χθες ούτε καλημέρα δεν έλεγαν!
Οι φίλοι του Γιώργου Καλούδη από την μια μεριά του φουαγιέ και οι φίλοι της Αντζελας Γκερέκου από την άλλη. Το «βαθύ ΠΑΣΟΚ», ξεσηκώνεται. Απαξάπαντες με ένα ροσόλι στο χέρι σε ένδειξη περασμένων μεγαλείων στο Αχίλλειο.
Συμφώνησαν λοιπόν ότι μπροστά στον κίνδυνο «μη Κερκυραίος υποψήφιος» θα ξεχάσουν τα μίση και τα πάθη και θα αλλάξουν την απόφαση του προέδρου και πρωθυπουργού!
Καλά, είναι τρελοί αυτοί οι Κερκυραίοι, έτσι; Αλλάζει ο Γιώργος απόφαση σιόρ Διονύση;
Ακούστε όμως και την συνέχεια.
Την ίδια ώρα που η Κέρκυρα κήρυττε το αντάρτικο του φουαγιέ, στο Αργοστόλι η Νομαρχιακή Επιτροπή του ΠΑΣΟΚ ασχολιόταν με τις διαρροές σε site και τοπικό τύπο.
Παραλίγο να είχαμε και διαγραφές υποτιθέμενων πληροφοριοδοτών! Σιγά! Θα πέσουμε από τη σκάλα!! Μυστικό είναι οι κακές σχέσεις της ομάδας της Νομαρχίας με τον Μπεριάτο; Δεκάδες τα πρωτοσέλιδα τοπικών εφημερίδων. Χρειάζονται πληροφοριοδότες για αυτό;
Όσο για την Ζάκυνθο και τη Λευκάδα, οι δυο κοντέσες των Ιονίων φαίνεται να αδιαφορούν για το αν θα είναι ή όχι περιφερειάρχης Κορφιάτης ή Κεφαλλονίτης , επιλέγοντας να συνωστίζονται πέντε – πέντε ανά νησί για μια θέση Αντιπεριφερειάρχη.
Φαταούληδες, ψηλομύτες και ακατάδεχτοι οι Κερκυραίοι. Εμείς όμως- τα άλλα νησιά τι κάνουμε;
Μπορεί Κερκυραίος υποψήφιος Περιφερειάρχης να κατεβάσει ψηφοδέλτιο χωρίς εκπροσώπους από τα άλλα νησιά;
Όχι δεν μπορεί που να κτυπιέται μέσα στη μέση του δρόμου, κάτω από το προικώων τση Άντζελας στο Πεντοφάναρο– δώρο του Τόλη και αδήλωτο.
Σε παρατηρητές της συγκέντρωσης του κ. Καλούδη στην Κέρκυρα, δημιουργήθηκαν εύλογα ερωτηματικά όπως :
Πως είναι τόσο σίγουρος ο κος Καλούδης για την υποψηφιότητά του;
Βρήκε υποψήφιους από τα άλλα νησιά και ποιους;
Βρέθηκαν Κεφαλλονίτες, Θιακοί, Ζακυνθινοί και Λευκαδίτες που «πως η Κέρκυρα βουλιάζει» και βάλθηκαν να την βοηθήσουν γυρίζοντας την πλάτη στα νησιά τους;
Ωρε! Υπάρχουν οχτώ Κεφαλλονίτες υποψήφιοι που θα συνδράμουν τον κ. Καλούδη και τσου φίλους του επειδή, όπως ισχυρίζονται, «η Αθήνα δεν υπολογίζει την Κέρκυρα»; Υπάρχουν οκτώ Ζακυνθινοί , πέντε Λευκαδίτες και ένας Θιακός, αντίστοιχα, που θα πάνε με τσου Κερκυραίους επειδή κλαψουρίζουνε «η Αθήνα μας υποτιμά και μας προσβάλλει συνεχώς»;
Ωρέ κουρλαθήκαμε εντελώς, αν μας νοιάζει Κεφαλονίτες, Θιακούς, Ζακυνθινούς και Λευκαδίτες «το προδιαγεγραμμένο μέλλον» τση Κέρκυρας.
Το μόνο σίγουρο είναι το προδιαγεγραμμένο δικό μας μέλλον, αν βγει Κερκυραίος Περιφερειάρχης!
Δεν το πιστεύω λοιπόν ότι μπορεί να αυτομολήσουν Κεφαλονίτες, Θιακοί, Ζακυνθινοί και Λευκαδίτες για τα συμφέροντα της Κέρκυρας!
Κανονικά, ούτε ένας Κεφαλονίτης, Θιακός, Ζακυνθινός και Λευκαδίτης, δεν πρέπει να βρεθεί για να φτιάξει ψηφοδέλτιο ο Καλούδης, αλλά και σε κανένα άλλο ψηφοδέλτιο με Κερκυραίο υποψήφιο Περιφερειάρχη, τον εκλεκτό του Αλιβιζάτου Σπύρου ή όποιον άλλο!
Είναι καιρός να καταλάβουν οι Κερκυραίοι πως για να υπάρξει η Περιφέρεια των Ιονίων Νησιών πρέπει να σταματήσουν να φέρονται αλαζονικά απέναντι στα άλλα νησιά.
Δεν μπορεί να τα θέλουν μονίμως όλα δικά τους!
Και την έδρα της Περιφέρειας δικιά τους!
Και όλες τις Περιφερειακές υπηρεσίες δικιές τους!
Και το Ιόνιο Πανεπιστήμιο δικό τους!
Και την πλειοψηφία (22 μέλη στα 41) του νέου εκλεγμένου Περιφερειακού Συμβουλίου δικιά τους!
Ε, πάει πολύ να θέλουν και τον Περιφερειάρχη δικό τους και μάλιστα με το έτσι θέλω!
Βέβαια και για να λέμε και τα σωστά, υπάρχουν Κερκυραίοι, όπως ο Νομάρχης Στέφανος Πουλημένος, που «μετά πίστεως γνώση» υποστηρίζουν «να είναι μη Κερκυραίος ο Περιφερειάρχης»!
Και τώρα ακούστε! Για το τέλος σας φυλάμε το καλύτερο.
Στα πηγαδάκια του Κερκυραϊκού φουαγιέ ακούστηκαν κάποια περίεργα υπονοούμενα.
Σε πολύ χαμηλούς τόνους κάποιοι πολύ σκεπτικοί καθόντουσαν στις.. εσχατιές της συγκέντρωσης και αναρωτιόνταν : Μήπως ο Καλούδης «χρησιμοποιείται» από Κερκυραίους, Κεφαλονίτες (κυρίως) και Λευκαδίτες του «βαθέως ΠΑΣΟΚ» που δεν θέλουν επ ουδενί τον Ηλία Μπεριάτο για υποψήφιο και ο καθένας για δικούς του διαφορετικούς λόγους;
Μήπως με την “κίνηση Καλούδη” υπάρχει πιθανότητα να εκβιάζεται η Ιπποκράτους να αλλάξει υποψήφιο Περιφερειάρχη;
Μήπως το τράβηξαν στον κλεφτοπόλεμο για να απηυδήσει ο Μπεριάτος και να τα παρατήσει, οπότε και να έλθει….ο σωτήρας Καλούδης ή κάποιος άλλος εκ Κερκύρας ή και ακόμα και…. εκ Λευκάδος υποψήφιος;
Μήπως; 
press-gr

Οι «επαναστάτες του αυτονόητου»

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTnBhcdFnB4xLofSC1Cg-N8jWpwmX0jFb4GkVFQ93FycctKEdk&t=1&usg=__7Xv5lJPSPakW14z_4AFNnFoxvOo=Ο Πρωθυπουργός τούς χαρακτήρισε «επαναστάτες του αυτονόητου». Πρόκειται για τους επιχειρηματίες εκείνους που, όπως είπε ο κ. Παπανδρέου κατά την ομιλία του στους εκπροσώπους των παραγωγικών φορέων στη Διεθνή Εκθεση Θεσσαλονίκης, κάνουν πράξη τη βιώσιμη ανάπτυξη.
Μάλιστα ο Πρωθυπουργός αναφέρθηκε ονομαστικά σε μια σειρά από επιχειρήσεις: την Ιndifex, τη δράση ΟpenCoffee, την εταιρεία τριών φοιτητών που δημιούργησαν εφαρμογή για το iΡhone, την εταιρεία βιο-πληροφορικής Βiovista, τον Συνεταιρισμό της Κριτσάς στην Κρήτη, τον Κορρέ, την Αpivita, την Cocomat, την εταιρεία Βαράγκη. Ολες, όπως είπε, έχουν στηριχθεί στην καινοτομία, τις νέες τεχνολογίες, την παράδοση και αποτελούν παραδείγματα της υγιούς επιχειρηματικότητας «που σημαίνει επένδυση στον άνθρωπο, κατάκτηση της γνώσης, αφομοίωση της τεχνολογίας, επένδυση στα προϊόντα μας, στη γνώση, στην ιστορία, στην τεχνογνωσία, στην αισθητική, στην ποιότητα, στην αξία» και είναι ζητούμενο για την ανάπτυξη της χώρας. Διευκρίνισε, βέβαια, ότι τα παραδείγματα θα μπορούσε να είναι εκατοντάδες.


Ο 30χρονος μηχανικός ηλεκτρονικών υπολογιστών και πληροφορικής Δημήτρης Γλέζος ξαφνιάστηκε ευχάριστα ακούγοντας τον κ. Παπανδρέου να αναφέρεται ονομαστικά στον ίδιο και την εταιρεία Ιndifex που ίδρυσε πέρσι στην Πάτρα. Η εταιρεία, όπως λέει στα «ΝΕΑ» ο κ. Γλέζος, «δημιουργήθηκε με στόχο τη σημαντική βελτίωση οποιουδήποτε κειμένου στο Διαδίκτυο, επιτρέποντάς μας να διαβάζουμε περισσότερα κείμενα στη μητρική μας γλώσσα».

Καινοτόμο σύστημα
«Με ένα κλικ μετάφρασε αυτό που θες σε χιλιάδες γλώσσες» αυτό είναι το σύνθημα της εταιρείας, με κύριο προϊόν της το transifex, ένα καινοτόμο σύστημα διαχείρισης μεταφραστικού έργου. Το σύστημα, εξηγεί ο κ. Γλέζος, λειτουργεί ως «ενδιάμεσος κόμβος» ανάμεσα στους δημιουργούς περιεχομένου για το Διαδίκτυο και μεταφραστές απ΄ όλον τον κόσμο. Την αρχική ομάδα της Ιndifex αποτελούσαν επτά άνθρωποι σε διάφορες χώρες του κόσμου. Πολύ γρήγορα η εταιρεία δημιούργησε στρατηγικές συνεργασίας με μεγάλες διεθνείς εταιρείες τεχνολογίας, όπως η Ιntel, η Νokia, η Red Ηat, οι οποίες χρησιμοποιούν το transifex για τη μετάφραση δεκάδων προϊόντων από χιλιάδες επαγγελματίες και εθελοντές μεταφραστές. Οι καινοτόμες τεχνολογίες που ανέπτυξε η εταιρεία του 30χρονου Δημήτρη Γλέζου έχουν παρουσιαστεί σε δεκάδες διεθνή συνέδρια και έχουν κερδίσει υποτροφίες από την Google ενώ ιδρύθηκε από ίδια κεφάλαια.

«Είμαστε μία ομάδα νέων που ξεκίνησαν με μόνο όπλο την όρεξή τους και το Ιnternet» αναφέρει ο κ. Γλέζος. Και συμπληρώνει: «Αλλωστε στο Ιnternet όλα είναι μια ιδέα και εμείς προσπαθούμε με αυτές τις εφαρμογές να αλλάξουμε την καθημερινότητά μας».

Τρία εκατ. χρήστες κατέβασαν το iSteam

ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ του Πρωθυπουργού δεν την παρακολουθούσε λάιβ προχθές το βράδυ.

Ελαβε όμως ένα μήνυμα στο κινητό του από έναν φίλο του που έλεγε: «Ο Γιώργος Παπανδρέου έκανε αναφορά σ΄ εσάς». Ο Βασίλης Ράππος είναι ο ένας από τους τρεις φοιτητές που πριν από ενάμιση χρόνο δημιούργησαν μια εφαρμογή, ένα παιχνίδι, το iSteam, το οποίο έχουν κατεβάσει περισσότεροι από 3 εκατομμύρια χρήστες του iΡhone.

«Ηταν συγκλονιστικό. Απίστευτο. Αμέσως επικοινώνησα με τα άλλα παιδιά και έψαξα να βρω το video στο youtube» λέει στα «ΝΕΑ» ο 24χρονος φοιτητής στο Μετσόβιο Πολυτεχνείοστο Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών- Βασίλης Ράππος. Μαζί με τους άλλους δύο της νεανικής παρέας, τον Βασίλη Σαμόλη και τον Κώστα Ελευθερίου διατηρούν σήμερα την εταιρεία GreatΑpps Ltd που έχει έδρα την Αγγλία. Την ίδρυσαν τον Φεβρουάριο του 2009, προκειμένου να δημιουργήσουν κι άλλες εφαρμογές σαν το iSteam. Γιατί όμως με έδρα την Αγγλία; «Εκεί οι διαδικασίες για να στηθεί μια εταιρεία περιορισμένης ευθύνης χρειάζονται μόνο μία ώρα.

Αντίθετα, στην Ελλάδα χρειάζεται να τρέχεις περίπου έναν μήνα» εξηγεί ο Βασίλης.

Καφές ιδεών
Η αρχή έγινε πριν από περίπου τριάμισι χρόνια. Η ιδέα ήρθε από το εξωτερικό και σιγά σιγά το opencoffee. gr άρχισε να σχηματοποιείται. Τα μέλη μιας ομάδας νέων- 15 ήταν αρχικά - αντάλλασσαν ιδέες για την επιχειρηματικότητα. Σήμερα στις συναντήσεις τους, που γίνονται μία φορά τον μήνα, συμμετέχουν κατά μέσο όρο 200 μέλη. Δημιούργησαν και έναν οργανισμό- theopenfund ονομάζεται- ο οποίος θα επιλέγει και θα χρηματοδοτεί νέους επιχειρηματίες με καινοτόμες ιδέες στον χώρο του Διαδικτύου, του λογισμικού και των εφαρμογών κινητής τηλεφωνίας.

Η όρεξη, η δουλειά και το μεράκι τους να προωθήσουν, να βοηθήσουν, να στηρίξουν νέες επιχειρηματικές ιδέες κίνησαν και το ενδιαφέρον του Πρωθυπουργού Γ. Παπανδρέου ο οποίος προχθές έκανε αναφορά στην ομάδα του ΟpenCoffee.

«Το πιο σημαντικό είναι ότι το όλο σκεπτικό είναι μηδενικού προϋπολογισμού» λέει στα «ΝΕΑ» ο κ. Γιώργος Τζιραλής απόφοιτος της Σχολής Μηχανολόγων του ΕΜΠ, ο οποίος ασχολείται με την ομάδα του ΟpenCoffee εκ της συστάσεώς της. Οι συναντήσεις- στην Αθήνα γίνονται στο Μουσείο Μπενάκη στην Πειραιώς- αρχικά αρχίζουν χαλαρά στο μπαρ. «Στη συνέχεια ακολουθούν σύντομες παρουσιάσεις στο αμφιθέατρο».


100 δολάρια το λίτρο για το λάδι Lambda

ΤΟ ΕΞΤΡΑ παρθένο ελαιόλαδο Lambda («λ») φιγουράρει στα ράφια του λονδρέζικου Ηarrod΄s (φωτογραφία) ως η «ΡολςΡόις» του λαδιού. Κοστίζει 100 δολάρια το λίτρο και είναι το ακριβότερο ελαιόλαδο στον κόσμο. Προέρχεται από την περιοχή της Κριτσάς στο Λασίθι, τυποποιείται και συσκευάζεται από τον αγροτικό συνεταιρισμό Κριτσάς για λογαριασμό του επιχειρηματία Γιώργου Κολιόπουλου, ο οποίος το διαθέτει στα Ηarrrod΄s.

«Ο Πρωθυπουργός είχε επισκεφθεί τον συνεταιρισμό μας πριν από λίγους μήνες, είχε ξεναγηθεί και είχε εντυπωσιαστεί από τον τρόπο λειτουργίας μας» λέει ο κ. Νίκος Ζαχαριάδης, πρόεδρος του Αγροτικού Συνεταιρισμού Κριτσάς. Ο πρόεδρος του συνεταιρισμού εκφράζει την ικανοποίησή του για την τιμητική αναφορά στον συνεταιρισμό από τον Πρωθυπουργό στην ομιλία του στη ΔΕΘ.

Τα οφέλη για τον παραγωγό της Κριτσάς είναι πολύ μεγάλα όταν διακινεί το λάδι του μέσω του αγροτικού συνεταιρισμού, αναφέρει ο κ. Ζαχαριάδης. «Οταν ο μέσος παραγωγός παίρνει 2 ευρώ για το κιλό το λάδι που πουλάει, εμείς δίνουμε 2,70 προκαταβολή και ό,τι προκύψει ως κέρδος από την εμπορία του ελαιολάδου σε όλο τον κόσμο».
ΤΑ ΝΕΑ

ΔΑΛΟΥΚΑΣ: « Αποχωρώ από τη Σούπερ Λίγκα»


Ο Γιώργος Δαλούκας αποχωρεί από τους αγώνες της Σούπερ  Λίγκας. Αυτή είναι η απόφασή του και τη γνωστοποίησε με επιστολή που απέστειλε στην ΕΠΟ και την ΚΕΔ. Από το ύφος της επιστολής, προκύπτει ότι η αποχώρηση του διεθνούς ρέφερι είναι προσωρινή και δεν αποκλείεται να επανέλθει στα σπουδαία ραντεβού. Η επιστολή του Γιώργου Δαλούκα είναι η εξής: «Η αγάπη μου για το ποδόσφαιρο και η αξιοπρέπειά μου , δεν μου επιτρέπουν στην παρούσα φάση να διευθύνω αγώνες της Σούπερ Λίγκας, μετά τα λάσπη που δέχθηκα για μια απόφασή μου στον αγώνα Αρη -Παναθηναϊκού. Για να διευκολύνω την ΕΠΟ και την ΚΕΔ, δηλώνω την απόφασή μου να μην μετέχω  σε αγώνες της Σούπερ Λίγκας. Εύχομαι η απόφασή μου αυτή να αποφορτίσει την ατμόσφαιρα και να πάει το ποδόσφαιρο μπροστά».