Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2010

ΔΑΛΟΥΚΑΣ: « Αποχωρώ από τη Σούπερ Λίγκα»


Ο Γιώργος Δαλούκας αποχωρεί από τους αγώνες της Σούπερ  Λίγκας. Αυτή είναι η απόφασή του και τη γνωστοποίησε με επιστολή που απέστειλε στην ΕΠΟ και την ΚΕΔ. Από το ύφος της επιστολής, προκύπτει ότι η αποχώρηση του διεθνούς ρέφερι είναι προσωρινή και δεν αποκλείεται να επανέλθει στα σπουδαία ραντεβού. Η επιστολή του Γιώργου Δαλούκα είναι η εξής: «Η αγάπη μου για το ποδόσφαιρο και η αξιοπρέπειά μου , δεν μου επιτρέπουν στην παρούσα φάση να διευθύνω αγώνες της Σούπερ Λίγκας, μετά τα λάσπη που δέχθηκα για μια απόφασή μου στον αγώνα Αρη -Παναθηναϊκού. Για να διευκολύνω την ΕΠΟ και την ΚΕΔ, δηλώνω την απόφασή μου να μην μετέχω  σε αγώνες της Σούπερ Λίγκας. Εύχομαι η απόφασή μου αυτή να αποφορτίσει την ατμόσφαιρα και να πάει το ποδόσφαιρο μπροστά».