Σάββατο, 7 Αυγούστου 2010

Ο ΞΕΧΑΣΙΑΡΗΣ ΛΙΝΕΝ !...

ΠΟΡΕΙΑ ΜΝΗΜΗΣ ΙΣΑΑΚ-ΣΟΛΩΜΟΥ

8 Αυγούστου 2010: Πορεία
 Μνήμης και Τιμής για Ισαάκ-Σολωμού

120 με λίστα, 180 από τις μονοεδρικές, 9 μονοεδρικές στον Πειραιά

http://3.bp.blogspot.com/_pigOeuaBMTo/S8BjPUoPejI/AAAAAAABDno/pYk44qdH1mM/s1600/%CF%81%CE%B1%CE%B3%CE%BA%CE%BF%CF%8D%CF%83%CE%B7%CF%82+4.jpgΟι 120 βουλευτές θα εκλέγονται με λίστα στις 13 περιφέρειες και οι 180 σε μονοεδρικές που θα αντιστοιχούν σε δήμους
[Ο «Καλλικράτης» αλλάζει το εκλογικό σύστημα ]

Από "το Βήμα"

Σύμφωνα με τη μελέτη της επιτροπής που έχει συστήσει ο υπουργός Εσωτερικών κ. Ι. Ραγκούσης για το νέο εκλογικό σύστημα ανάδειξης των βουλευτών, στη Β΄ Αθηνών θα δημιουργηθούν 26 μονοεδρικές περιφέρειες (στη θέση των 42 εδρών που είναι σήμερα) οι οποίες θα «καλύπτουν» τους δήμους του «Καλλικράτη». Στον Πειραιά (Α΄ και Β΄ Πειραιώς) θα συσταθούν 9 μονοεδρικές περιφέρειες, που θα αντιστοιχούν στους δήμους του «Καλλικράτη» μαζί με τα νησιά. Στην Περιφέρεια της Αττικής θα συσταθούν 7 μονοεδρικές εκλογικές περιφέρειες, που θα εκτείνονται στα γεωγραφικά όρια των «Καλλικράτειων δήμων». Στη Θεσσαλονίκη (Α΄ και Β΄) οι 14 μονοεδρικές περιφέρειες θα αντιστοιχούν στους νέους δήμους της συμπρωτεύουσας. 

Κι άλλους υποψηφίους δημάρχους ανακοίνωσε η ΝΔ...

Κι άλλους υποψηφίους δημάρχους ανακοίνωσε η ΝΔ.
Οι νέοι υποψήφιοι είναι:

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

Β΄ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΘΗΝΩΝ
1. ΑΛΙΜΟΥ: ΤΣΑΜΠΑΡΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
2. ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ: ΠΑΤΟΥΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ
3. ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ: ΖΟΡΜΠΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΙΑΤΡΟΣ
4. ΔΑΦΝΗΣ – ΥΜΗΤΤΟΥ: ΣΤΑΥΡΙΑΝΟΥΔΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΑΦΝΗΣ
5. ΗΛΙΟΥΠΟΛΕΩΣ: ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ...
 ΗΛΙΟΥΠΟΛΕΩΣ
6. ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ: ΖΑΡΚΑΔΟΥΛΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ
7. ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ: ΤΖΙΤΖΙΦΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ
8. Π. ΦΑΛΗΡΟΥ:ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ Π. ΦΑΛΗΡΟΥ
9. ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ:: ΜΑΡΑΒΕΛΛΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ
Β΄ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ 



1 ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ ΜΕΛΑΣ ΦΩΤΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ
ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
1 ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ: ΜΕΛΕΤΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ
2 ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ: ΠΑΠΑΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΠΡ. ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ, ΙΑΤΡΟΣ
3 ΜΑΝΔΡΑΣ – ΕΙΔΥΛΛΙΑΣ ΔΡΙΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ
4 ΜΕΓΑΡΕΩΝ: ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΙΑΤΡΟΣ ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ
ΝΟΜΟΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
1 ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ: ΓΚΑΤΣΙΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΝΟΜΟΣ ΚΟΖΑΝΗΣ
1 ΕΟΡΔΑΙΑΣ: ΤΣΙΟΥΜΑΡΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ
ΝΟΜΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
1 ΚΟΡΙΝΘΙΩΝ: ΓΙΩΤΗΣ ΚΩΣΤΑΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ
2 ΣΙΚΥΩΝΙΩΝ: ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΗΜ. ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
3 ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ-ΕΥΡΩΣΤΙΝΗΣ: ΣΚΟΥΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ
ΝΟΜΟΣ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ
1 ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΑΣ: ΠΑΡΙΣΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΡ. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ
ΝΟΜΟΣ ΛΕΥΚΑΔΑΣ
1 ΛΕΥΚΑΔΑΣ: ΓΛΗΓΟΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ (ΦΛΟΥΔΑΣ) ΠΡ. ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΛΕΥΚΑΔΑΣ, ΙΑΤΡΟΣ
ΝΟΜΟΣ ΠΙΕΡΙΑΣ
1 ΠΥΔΝΑΣ - ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ ΠΟΛΥΖΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΠΡ. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ
press-gr

(Ολυμπιακός) Πήραμε παικταρά!


xarakiri 
Ποιος Ριέρα;
Το μεγαλο ΜΠΑΜ του καλοκαιριού μόλις έσκασε!!!
Ολοι στο αεροδρόμιο να υποδεχθούμε τον Ιαπωνα παικταρα Αpok Lee Smo

ΚΛΕΙΣΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΜΕ ΝΟΜΟ ΤΟΥ '36!...


Ρεπορτάζ : Παναγής Γαλιατσάτος 

(από την Καθημερινή της Κυριακής)

Το άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων ήταν προεκλογική δέσμευση της κυβέρνησης Παπανδρέου. Το είχε εξαγγείλει και ο Κώστας Καραμανλής από το βήμα της ΔΕΘ το 2008, χωρίς ωστόσο ποτέ η Ν.Δ. να το συμπεριλάβει -για ευνόητους λόγους- στο πρόγραμμα Σουφλιά (2004). 
Στη«σύγχρονη» συζήτηση ο πρώτος που το έθεσε ήταν ο Γιάννος Παπαντωνίου, το 1999. Τότε μάλιστα είχε παραγγείλει και μια μελέτη για τα οφέλη του εγχειρήματος στο ΚΕΠΕ, η οποία ολοκληρώθηκε το 2001. Ομως, μετά την ψυχοφθόρο νίκη στις εκλογές του 2000, η κυβέρνηση Σημίτη προτίμησε να ξεχάσει και την εξαγγελία και τη μελέτη. Το πρόβλημα των κλειστών επαγγελμάτων είχε ήδη εντοπιστεί από την εποχή που η Ελλάδα κατέθεσε αίτηση ένταξης στην Ε.Ε., δηλαδή εδώ και πέντε δεκαετίες. 
Στη βιβλιοθήκη του ΙΟΒΕ υπάρχει μια έκθεση της 1ης Γενικής Διεύθυνσης Επεξεργασίας Προγράμματος του υπουργείου Συντονισμού, η οποία πραγματεύεται αυτό το ζήτημα τον Απρίλιο του 1968. Ο συντάκτης της, ο ειδικός οικονομολόγος της 1ης Διεύθυνσης Χρίστος Παπασταθόπουλος, σημειώνει ότι «το έδαφος ευρέθη απολύτως παρθένον, τόσο εις την ελληνικήν, όσο και εις την ξένην βιβλιογραφίαν» Αυτά που περιγράφει πριν από 42 χρόνια η «Εκθεσις επί των Κλειστών Επαγγελμάτων» δεν απέχουν από τη σημερινή πραγματικότητα. Στις σελίδες της θα βρει κανείς τόσο τους ιδιοκτήτες Φορτηγών Δημοσίας Χρήσεως, όσο και όλα τα επαγγέλματα που συμπεριλαμβάνονται στο νομοσχέδιο-σκούπα που ετοιμάζει η κυβέρνηση. Δικηγόροι, συμβολαιογράφοι, φαρμακοποιοί, αρχιτέκτονες, πολιτικοί μηχανικοί, ορκωτοί λογιστές αναφέρονται στην έκθεση, δίπλα σε πολλά άλλα επαγγέλματα, από τους εκδοροσφαγείς ώς τους εργολάβους κηδειών, το επάγγελμα των οποίων κηρύχθηκε κορεσμένο με διάταγμα τον Αύγουστο του 1994. 

Μεσοπόλεμος 

Τα κλειστά επαγγέλματα είναι προϊόν του μεσοπολέμου. Οπως επισημαίνει η έκθεση, «η πραγματοποίησις της κατοχυρώσεως συντελείται κατά κανόνα διά ρητής διατάξεως Νόμου ή Διατάγματος». Ετσι, το επάγγελμα του ιδιοκτήτη Φορτηγού Δ.Χ. ανακηρύσσεται κλειστό με τον αναγκαστικό νόμο 134/1936 της Δικτατορίας Μεταξά, ο οποίος απαγορεύει τη χορήγηση αδειών. Αυτή επιτρέπεται «μόνο εις περιπτώσεις εξαιρετικής ανάγκης και κατόπιν αδείας του υπουργού Συγκοινωνιών». Οι άδειες που χορηγούνται έκτοτε υπηρετούν κυρίως πελατειακές σκοπιμότητες. Αξίζει να σημειωθεί ότι η κυβέρνηση Καραμανλή, το 1956, εισάγει αντίστοιχες ρυθμίσεις χορήγησης αδειών και για τα τρίτροχα ΦΔΧ, δηλαδή τα τρίκυκλα! 
Ο Παπασταθόπουλος είναι πολέμιος των κλειστών επαγγελμάτων και ευελπιστεί ότι θα υλοποιηθούν οι διακηρύξεις του οικονομικού προγράμματος της χούντας, που τασσόταν ανεπιφύλακτα υπέρ της κατάργησής τους. Ωστόσο, το μοντέλο που υιοθετεί τελικά η κυβέρνηση Παπαδόπουλου είναι η «μπερλουσκονική» μέθοδος, με απώτερο στόχο να προσεταιριστεί τους μεταφορείς. Με τον αναγκαστικό νόμο 183/1967 και την απόφαση του υπουργού Συγκοινωνιών 118000/3370 (Μάιος 1970) κάθε επαγγελματίας αυτοκινητιστής (αλλά και οι καραγωγείς!) αποκτά το δικαίωμα σε μια ελεύθερη άδεια ΦΔΧ. Αποτέλεσμα ήταν ο αριθμός τους να υπερδιπλασιαστεί από τις σχεδόν 14.000 που καταγράφει το 1968 η έκθεση. Το ίδιο συμβαίνει με τις άδειες για τα τρίκυκλα, αλλά και τα ταξί. Το 1971, όμως, με το νομοθετικό διάταγμα 1060/71 η χούντα αποφασίζει να βάλει φραγμούς στην έκδοση νέων αδειών. Το επάγγελμα «κλείνει» οριστικά το 1976, όταν ο νόμος 383 επαναφέρει την έκδοση αδειών στη διακριτική ευχέρεια του υπουργού Μεταφορών. Μαζικά (800 τον αριθμό) εκδίδονται άδειες φορτηγών Δ.Χ. για τελευταία φορά το 1986, με αποδέκτες Ελληνες από το Ζαΐρ. Αναλόγως ευνοϊκή μεταχείριση είχαν σε σχέση με τη χορήγηση αδειών τη δεκαετία του '60 οι Ελληνες της Αιγύπτου. 
Το 1835 ο νόμος για συμβολαιογράφους Το επάγγελμα των ιδιοκτητών φορτηγών Δ. Χ. δεν είναι το μόνο που «έκλεισε» με νόμο της Δικτατορίας Μεταξά. Ο αναγκαστικός νόμος 751/37 έκανε το ίδιο για τα φαρμακεία, συναρτώντας τη χορήγηση αδειών λειτουργίας των φαρμακείων με πληθυσμιακά κριτήρια και την τήρηση ελαχίστων αποστάσεων μεταξύ των ιδρυομένων φαρμακείων. Ανάλογες προβλέψεις διατηρήθηκαν ώς πρόσφατα, στον νόμο 1963/91, κρίθηκαν όμως αντισυνταγματικές από το ΣτΕ το 2004. Ηδη, πάντως, από τον μεσοπόλεμο, τα ποσοστά κέρδους των φαρμακοποιών είναι καθορισμένα στο 33% για τα ιδιοσκευάσματα και στο 25% για τα αντιβιοτικά. Το επάγγελμα των μηχανικών και των αρχιτεκτόνων κατοχυρώνεται νομοθετικά με νόμο της κυβέρνησης Βενιζέλου το 1930.
Τα ελάχιστα όρια αμοιβών που εισπράττουν ως ποσοστό επί της αξίας των έργων που μελετούν και επιβλέπουν καθορίζονται πρώτη φορά από ένα βασιλικό διάταγμα της 19ης Φεβρουαρίου 1938, δηλαδή πάλι επί Μεταξά. Αρχαιότερη όλων, πάντως, είναι η προστασία του επαγγέλματος των συμβολαιογράφων, έργο του Βαυαρού αντιβασιλέα Γκέοργκ - Λούντβιχ Μάουρερ. Ο Oργανισμός Δικαστηρίων και Συμβολαιογραφείων τέθηκε σε ισχύ τον Φεβρουάριο του 1835 και ίσχυσε για σχεδόν 140 χρόνια. Η υποχρεωτική σύνταξη συμβολαιογραφικών εγγράφων ως συστατικών όρων για την κατάρτιση των συμβάσεων επιβλήθηκε για πρώτη φορά με τον νόμο της 14ης Αυγούστου 1836 «περί χαρτοσήμου»...

Η ...καριέρα

Γράφειο ο Θανάσης Ι. Νικολαΐδης
thanikolaidi@hotmail.com  

ΓΕΝΝΗΜΕΝΟΙ για πολιτικοί. Την πήραν και τη σήκωσαν (την πολιτική) οι λίγοι κι οι άλλοι (οι πολλοί) τη χαντάκωσαν. Για να τους βλέπει με μισό μάτι ο πολίτης κι αυτοί να σκύβουν το κεφάλι. Πότε; Τώρα τελευταία. Τους είδαμε άνετους και μακάριους στο πόστο τους. Μας είδαν (εξοργισμένους) και κοιτάχτηκαν μεταξύ τους. Κάποιοι χλόμιασαν απ' το φόβο μη πάνε σπίτι τους και ψαχούλεψαν το πιστόλι στη θήκη του. Κι όταν τριγύρω τους περίσσεψαν τα βλοσυρά βλέμματα των πολιτών, όλοι τους πιαστήκαν χέρι-χέρι. Διακομματικά, συναδελφικά, ως προνομιούχοι και επαγγελματίες. Με παρατημένη την «ιδεολογία» και με μια πρωτοφανή (και πρόσκαιρη) αλληλεγγύη. Με συγκινητική ομοψυχία προκειμένου να διορίσουν (άεργους) στη βουλή και να διευρύνουν τα προνόμιά τους, προστατευμένα από νόμους που οι ίδιοι ψήφισαν.
ΚΑΙ, βέβαια, η κρίση και η κριτική μας δεν τους θέλει τσουβαλιασμένους, ίσους, ίδιους και όμοιους. Ωστόσο, οι ελάχιστοι ιδεολόγοι του κοινοβουλίου μας χάνονται στους επαγγελματίες με την ισοπεδωμένη άποψη πως όλα είναι της ύλης και οι ιδεολογίες ανήκουν στο παρελθόν. Ανάμεσα, λοιπόν, στους λίγους (ελάχιστους) πολιτικούς μας «εν ενεργεία», ζουν και...
αναπνέουν παχύδερμα. Δεν τους αγγίζουν λόγια, δεν μετρούν οι παραινέσεις. Γιατί; Γιατί θεωρούν εαυτούς δικαιωματικά προνομιούχους, που μας κάνουν την.τιμή να μας κυβερνούν. Με κάποιους να μας.υπενθυμίζουν πως θυσίασαν τη.λαμπρή καριέρα τους για την πολιτική! Ο γιατρός παράτησε την (προσοδοφόρο) πελατεία του για να γίνει βουλευτής, ο δικηγόρος, ο μηχανικός. Μεγάλη η θυσία, συγκινητική η προσφορά τους. Χωρίς να κάνουν λόγο για τις αρπαχτές κάποιων υπουργών, για τα βουλευτικά προνόμια και την ισόβια σύνταξη. Τους τρυπάς με τα βέλη σου και σταματούν στο υποδόριο λίπος, προστατευτικό του σώματος, που στην κορυφή του εδράζεται μια περίεργη κεφαλή.
ΚΙ εκεί που ο πολιτικός διεκτραγωδούσε τη μοίρα του κι εμείς κοντεύαμε να βάλουμε τα.κλάματα, σήκωσε το βλέμμα του ο πένης και τον κοίταξε αυστηρά. Τον «κάρφωσε» με τη ματιά του ο μεροκαματιάρης. Τον κοίταξε αφηρημένα κάποιος που έψαχνε στα πεταμένα του παζαριού. Τον έβρισε ο άλλος που περιεργάζονταν τα ληγμένα. Εκείνος που σκάλιζε τα σκουπίδια δεν είχε το κουράγιο να σηκώσει το κεφάλι. 
press-gr 

Οι καμπάνες χτύπησαν, ακούει κανείς;

Μετά το Πάσχα και ενώ ο μέσος όρος της μείωσης για την Κέρκυρα έφτασε στο 15%, αντί να αναλογιστούμε τις ευθύνες μας και να βρούμε λύσεις για αύξηση της τουριστικής κίνησης κατά την καλοκαιρινή περίοδο, το συμπέρασμα ήταν ότι υπεύθυνη για την μείωση ήταν η οικονομική κρίση και ότι το Πάσχα έπεσε νωρίς।

Και κάπως έτσι, με τα χέρια σταυρωμένα περιμένοντας τον «από μηχανής θεό», ξαναγίναμε στο ίδιο έργο θεατές. Ήρθε και ο Μάιος, ήρθε και ο Ιούνιος, σε λίγες ημέρες φεύγει ο Ιούλιος και αφού δεν είδαμε κανέναν νέο επισκέπτη, παρά μόνο τους λεγόμενους «παλιούς πελάτες», αναμένουμε τον Αύγουστο για να μας μείνουν στην τσέπη λίγα ευρώ.

Αλήθεια, ποιος φταίει για αυτούς τους χαμένους μήνες; Ποιος φταίει που η ναυαρχίδα του Τουρισμού, Ιούλιο μήνα μοιάζει σαν «Χειμώνας με τα φώτα ανοιχτά»; Η απάντηση βρίσκεται στο μυαλό όλων των Κερκυραίων και καλά θα κάνουμε να το βροντοφωνάξουμε. Φταίει το γεγονός ότι τόσα χρόνια δίνουμε την ψήφο μας σε λάθος Δημάρχους, λάθος Νομάρχες και λάθος Βουλευτές. Ανθρώπους χωρίς ιδέες και χωρίς όραμα για την Κέρκυρα.

Απόδειξη για τον ισχυρισμό μου αποτελεί η σκληρή πραγματικότητα την οποία βιώνουμε. Το νησί, που είναι ολόκληρο ένα μουσείο, κατάντησε ένας απέραντος σκουπιδότοπος. Κάδοι απορριμμάτων γεμάτοι σκουπίδια, απορριμματοφόρα των Δήμων κόβουν βόλτες στους δρόμους, επειδή δεν ξέρουν που να αδειάσουν τα σκουπίδια και χωράφια ιδιωτών με «κρυμμένους θησαυρούς» ξενοδοχείων.

Ένα νοσοκομείο που περιμένει να λειτουργήσει, οδικοί άξονες που περιμένουν να υλοποιηθούν, περιοχές natura που περιμένουν να προστατευτούν, ένα μνημείο παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς της ΟΥΝΕΣΚΟ, που περιμένει φορέα διαχείρισης, τα Διαπόντια νησιά μας που περιμένουν τις ανάλογες υποδομές υγείας, για να μην χάνονται ανθρώπινες ζωές και παραλίες, βραβευμένες στην πλειοψηφία τους με γαλάζιες σημαίες, παρατημένες στη μοίρα τους.

Και ενώ όλοι οι υπεύθυνοι για την κατάντια μας θα έπρεπε να πάνε να κρυφτούν έχουν το θράσος να ζητούν ξανά την ψήφο μας. Αλήθεια ποιος θα πάει να τους την δώσει; Ο άνεργος ξενοδοχοϋπάλληλος; Ο ξενοδοχοϋπάλληλος που είναι απλήρωτος από πέρσι και φέτος δουλεύει τσάμπα απλά και μόνο για να συμπληρώσει τα ένσημα και να πάρει τον Χειμώνα επίδομα ανεργίας;

Ο επιχειρηματίας που αδυνατεί να καλύψει τα λειτουργικά έξοδα τις επιχείρησης του ή ο επιχειρηματίας που φέτος δεν άνοιξε καθόλου; Οι νέοι που καθημερινά έρχονται αντιμέτωποι με την ανεργία ή οι νέοι που απειλούνται από την μάστιγα των ναρκωτικών και κανείς, μα κανείς δεν ενδιαφέρεται για αυτό;

Μα, ακόμα και αν λάβουν την πολυπόθητη ψήφο μας, πως θα υλοποιήσουν τα μεγάλα έργα που υπόσχονται; Με τι πόρους; Με το ποσοστό του ΦΠΑ που τους αναλογεί; Πόσο θα είναι αυτό όταν στην Κέρκυρα από τον Οκτώβρη και μετά η αγορά θα είναι «παγωμένη» αφού ακόμα και οι ελάχιστες υγιείς τουριστικές επιχειρήσεις λύγισαν στις απειλές των γραφείων και μπήκαν στο χορό του “all inclusive” με αποτέλεσμα τα χρήματα που διακινούνται στην Κέρκυρα το καλοκαίρι να έρχονται απ’ έξω και να καταλήγουν ξανά εκεί;

Επειδή, οι εκλογές του Νοεμβρίου είναι κοντά, όλοι όσοι αυτοί την στιγμή διεκδικούν μια θέση εξουσίας στο νέο Δήμο της Κέρκυρας, καλά θα κάνουν πριν θέσουν υποψηφιότητα να κάνουν την αυτοκριτική τους και να απαντήσουν σε ορισμένα βασικά ερωτήματα.

Ποιος είναι αυτός που μπορεί να κάνει πράξη τα απαραίτητα αναπτυξιακά έργα, ώστε να βελτιωθεί η ποιότητα ζωής των Κερκυραίων; Ποιος είναι αυτός που θα μπορέσει να αξιοποιήσει την πλούσια κληρονομιά του νησιού μας, ώστε να ξαναδούμε στην Κέρκυρα ποιοτικό τουρισμό; Ποιος είναι αυτός που θα σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και θα διαφυλάξει το ύφος και το ήθος του νησιού μας, ως ανεξόφλητο χρέος στις φυσικές καλλονές και στην πολιτισμική του προσφορά προς όλους μας; Οι καμπάνες χτύπησαν, ακούει κανείς;;;;;.......

Μπόγδου Πόπη
Παιδαγωγός
pinbogdou@yahoo.gr