ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΜΗΔΕΝ, σέρβις απαράδεκτο, κοριοί στα κρεβάτια, τροφικές δηλητηριάσεις. Τέτοιου είδους επικριτικά σχόλια που φιλοξενούνται στον δημοφιλή ηλεκτρονικό ταξιδιωτικό οδηγό ΤripΑdvisor έχουν κάνει έξαλλους εκατοντάδες ξενοδόχους και εστιάτορες στη Βρετανία οι οποίοι διαμαρτύρονται για δυσφήμηση και απειλούν να εξαντλήσουν όλα τα νόμιμα δικαιώματά τους.
«Μακράν το χειρότερο ξενοδοχείο που έχω μείνει ποτέ... Η μοκέτα είχε να καθαριστεί εβδομάδες ολόκληρες», ανώνυμος. «Ούτε το σκυλί μου δεν θα άφηνα να φάει σε αυτό το αηδιαστικό μέρος», ανώνυμος.
Αν η δημοφιλής βρετανική ιστοσελίδα δεν αποσύρει τα «επονείδιστα σχόλια» εντός των προσεχών 15 ημερών, οι 400 ιδιοκτήτες ξενοδοχείων και εστιατορίων είναι αποφασισμένοι να ακολουθήσουν τη δικαστική οδό. Οπως υποστηρίζουν, η κριτική που τους ασκείται είναι υπερβολική και πολλά σχόλια συνιστούν προϊόν φαντασίας ή προέρχονται από ανταγωνιστές τους. Και καταγγέλλουν πως συχνά ταξιδιώτες, έχοντας διαβάσει την αρνητική κριτική, ακυρώνουν την κράτησή τους. Για τον λόγο αυτό οι επιχειρηματίες έχουν οργανώσει εκστρατεία κατά της ταξιδιωτικής ιστοσελίδας και έχουν αποταθεί στην εταιρεία ΚwikChex, η οποία χειρίζεται υποθέσεις δυσφήμησης. Σύμφωνα με την εταιρεία, κάποιοι εκμεταλλεύονται την ανωνυμία που τους προσφέρει το Διαδίκτυο προκειμένου να πλήξουν μια πετυχημένη επιχείρηση. Ακόμη και όταν η εταιρεία προσκόμισε στους υπεύθυνους του ΤripΑdvisor στοιχεία που αποδείκνυαν πως η κριτική ήταν αβάσιμη, «η συμπεριφορά τους ήταν υπερβολικά εχθρική και αδιάλλακτη», δήλωσε στην «Ιντιπέντεντ» ο Κρις Εμινις από την ΚwikChex.
Η ιστοσελίδα: φιλοξενεί περίπου 35 εκατομμύρια σχόλια για ξενοδοχεία, ενοικιαζόμενα δωμάτια και εστιατόρια σε όλο τον κόσμο και είναι ο πιο δημοφιλής ταξιδιωτικός ιστότοπος στη Βρετανία. Εκπρόσωποι του ΤripΑdvisor υποστηρίζουν πως απασχολεί πολλούς υπαλλήλους που ελέγχουν τις πληροφορίες.
Ο Εμινς ωστόσο παρατήρησε ότι έπειτα από έρευνα σε βάθος, αρκετά καταγγελτικά σχόλια αποδείχθηκαν αβάσιμα. «Ερευνήσαμε 100 αναφορές για τροφική δηλητηρίαση: καμία δεν είχε αναφερθεί στις τοπικές αρχές» δήλωσε στον «Ιντιπέντεντ». Και πρόσθεσε πως αν η πληροφορία δεν είναι εξακριβωμένη, ο ΤripΑdvisor θα πρέπει να το κάνει σαφές χρησιμοποιώντας εκφράσεις του τύπου: «Δεν μπορούμε να επιβεβαιώσουμε αυτήν την αναφορά». Αντιθέτως, στην ιστοσελίδα τα σχόλια λανσάρονται ως «επιβεβαιωμένες πληροφορίες».
ΤΑ ΝΕΑ
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου