Δευτέρα 17 Μαΐου 2010

Παραιτήθηκε η Α. Γκερέκου από το Υπ. Πολιτισμού και Τουρισμού!

alt

Την παραίτησή της υπέβαλε η υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού Αντζελα Γκερέκου πριν από λίγο μετά το θέμα που ανέκυψε με δημοσιεύματα για οφειλές του συζύγου της Τόλη Βοσκόπουλου στην Εφορία.
Ο κ. Βοσκόπουλος φέρεται να οφείλει στην Εφορία το ποσό των 5,5 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της Ελευθεροτυπίας, ο κ. Βοσκόπουλος (σύζυγος της υφυπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού Α.Γκερέκου) φέρεται να οφείλει στην Εφορία το ποσό των 5,5 εκατ. ευρώ.

Απάντηση Τ.Βοσκόπουλου

Σε ανακοίνωσή του ο κ. Βοσκόπουλος αναφέρει: «Σημερινό δημοσίευμα που αναφέρεται σε δήθεν 'φορολογική μου ασυλία' έχει εμένα ως εμφανή στόχο, αλλά ουσιαστικώς άλλον πλήττει. Γι' αυτό, εκτός από την ύποπτη για τη σκοπιμότητά της επισήμανση, ότι υποβάλλω δήλωση μαζί με τη σύζυγό μου την ιδιότητα της οποίας παραθέτει, στο δημοσίευμα περιέχονται ανακρίβειες κρίσιμης σημασίας.
Επισημαίνω χαρακτηριστικά:
Η φορολογική υποχρέωση, η οποία εκκρεμεί ακόμη στα δικαστήρια, γεννήθηκε σε χρόνο κατά τον οποίο δεν γνώριζα καν τη σημερινή σύζυγό μου και δεν σχετίζεται ούτε κατ' ελάχιστον με την ίδια. Αλλη ήταν τότε η συζυγική μου σχέση.
Δεν εισέπραξα ο ίδιος, δεν καρπώθηκα και δεν απέκτησα ουσιαστικώς ποτέ τα εισοδήματα, στα οποία αντιστοιχεί ο φόρος που μου καταλογίστηκε. Η φορολογική αρχή που επιλήφθηκε εξαιτίας αντιδικίας και είναι γνωστή από τη δημοσιότητά της και τα αντίστοιχα δικαστήρια, προσδιορίζουν το πρόσωπο που απόλαυσε όσα ως 'εισοδήματά μου' υπολογίστηκαν.
Δεν ζήτησα ποτέ διαγραφή του χρέους. Ζήτησα τη διαγραφή των προσαυξήσεων που διπλασιάζουν την οφειλή και την άρση των βαρών, ώστε να πωληθούν τα ακίνητά μου και να εισπράξει η Εφορία το τίμημα, αντί του μικρότερου που ο πλειστηριασμός θα απέφερε.
Δεν έχω τέσσερα αυτοκίνητα, όπως γράφεται, αλλά μόνο ένα και μάλιστα μοντέλο του 1977, το οποίο έχει εγκαταλειφθεί και δεν κυκλοφορεί.
Έχω μόνο τα κατεσχημένα από το δημόσιο ακίνητα. Κατέβαλα όσα μου ήταν δυνατό να καταβάλω, ενόψει του ότι όπως ευρέως είναι γνωστό, εδώ και πολλά χρόνια έχω παύσει να εργάζομαι.
Επομένως, το δημοσίευμα που αναφέρεται σε γεγονότα που μόνο στο πρόσωπό μου αφορούν, ουσιαστικώς με αδικεί».
http://www.corfupress.com