Τρίτη 9 Μαρτίου 2010

Εργατικό Κέντρο Κέρκυρας: Η Αναστασία Καποδίστρια τα λέει έξω από τα δόντια !

Η ομιλία της Αναστασίας Καποδίστρια, στη συνέλευση για τον Εκλογοαπολογισμό του Εργατικού Κέντρου Κέρκυρας στις 3-3-2010


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhimy_AuKTdhj32r5p6-8HFr-5KkBOB2LvWCRUu8Bsr2_HQ2nKd_KCO-VrWZ8zKvHko3TYFJmpA8M6dUSOlFF5ErwCgbHCWTVe0fSok2aMhzubxYqiIm50eZ915LmPiAw7SWXED90QD2yH4/s320/062a236ba60c57b97c6a6fccc96849a9.jpgΕίμαι πολύ νέα στα συνδικαλιστικά δρώμενα. Αποφάσισα κάποια στιγμή να εμπλακώ ενεργά στο Σύνδεσμο Ξενοδοχοϋπαλλήλων πιστεύοντας ότι μπορώ να διεκδικήσω μαζί με τους συναδέλφους μου ένα καλύτερο αύριο αυτού του τόσο δοκιμαζόμενου κλάδου. Δυστυχώς οι πρώτες μου εμπειρίες ήταν αρνητικές όταν κορυφαία συνδικαλιστικά στελέχη του κλάδου μας με προπηλάκιζαν και με συκοφαντούσαν στην κυριολεξία, χρησιμοποιώντας το συνδικαλιστικό βήμα για κομματικά οφέλη.
Εγώ συνάδελφοι ούτε χρησιμοποίησα ούτε θα χρησιμοποιήσω τα κομματικά μου πιστεύω στην συνδικαλιστική πράξη. Η κομματική ταυτότητά Mου είναι έξω από την πόρτα του εργατικού κέντρου.
Όμως μέσα από την μικρή μου αυτή εμπειρία διαπίστωσα ότι ακόμη και ο πρόεδρος του Σωματείου χτίζει όλη την συνδικαλιστική του δράση στα κομματικά οφέλη. Παράδειγμα τρανό όλα αυτά που συνέβησαν έξω από το Ακτή Μεσογγή. Από την πρώτη μέρα ήμουν παρούσα στις κινητοποιήσεις του Ακτή Μεσογγή.
Γιατί ήμουν και είμαι μία απλήρωτη εργαζόμενη με μεγάλες οικογενειακές υποχρεώσεις. Έκανα όμως ένα λάθος: είχα άποψη και προτάσεις για όλα τα ζητήματα.
Ήθελα πληρωμένους εργαζόμενους ανοιχτά ξενοδοχεία και εξασφάλιση δουλειάς για τα επόμενα χρόνια. Σε αντίθεση με την ηγεσία του Σωματείου που καθοδηγούμενη από το ΚΚΕ, ήθελε μουγγούς εργαζόμενους, στρατιωτάκια σε μία μάχη που δεν είχε ξεκάθαρο συνδικαλιστικό προσανατολισμό. Σας θυμίζω ότι όλα αυτά συνέβησαν εν μέσω τουριστικής περιόδου. Έτσι λοιπόν ο μόνος τρόπος συνδικαλιστικής εξόντωσής μου ήταν ο γνωστός σε αυτούς πόλεμος της λάσπης της συκοφαντίας των επιθέσεων και της φίμωσης της φωνής μου.
Πρέπει πλέον να έχουν καταλάβει ότι όλες αυτές οι πρακτικές του με δυναμώνουν περισσότερο. Δεν μπορούσα ποτέ να δεχθώ τον Πρόεδρο ανέξοδα να τάζει στους ταλαιπωρημένους συναδέλφους μου λαγούς με πετραχήλια.
Μας ξεγελάσατε όλους επενδύσατε στα μεγάλα μας προβλήματα για να μας ξεσηκώσετε σε πολυήμερες απεργιακές κινητοποιήσεις. Εφαρμόζοντας μια στείρα και αλλοπρόσαλλη συνδικαλιστική τακτική.
Καταφέρατε με τις λάθος επιλογές σας ακόμη να μην έχουμε πληρωθεί να είναι η χειρότερη χρονιά πληρωμής μας και καταφέρατε μέχρι σήμερα να μην έχουμε εξασφαλίσει για την σεζόν που έρχεται τη δουλειά μας.
Αλήθεια γιατί δεν δεχτήκατε να είναι και κάποιος μαζί σας από μας στις διαπραγματεύσεις σας με την επιχείρησης;
Πρέπει να απαντήσετε γιατί τα χρήματα τα δικά μας τα πήρατε εσείς σε επιταγές και γιατί οι ημερομηνίες πληρωμής των επιταγών τις συμφωνήσατε μετά το κλείσιμο της επιχείρησης για τη σεζόν.
Από το 2006 οι συνάδελφοί μας σας εμπιστεύτηκαν τις τύχες τους. Πρέπει να δώσετε απαντήσεις γιατί μέχρι σήμερα στη δική σας Προεδρία είμαστε 2.500 απολυμένοι στο δρόμο, 1.000 απλήρωτοι και 1.000 που δεν ξέρουμε την μοίρα μας.
Οδηγείτε το κλάδο να έχει περισσότερους απολυμμένους και άνεργους από εργαζόμενους. Συνάδελφε, Πρόεδρε αλλάξτε πλεύση προτού είναι αργά για όλους μας. Αντί να βοηθάτε στην συρρίκνωση των θέσεων εργασίας δώστε τον αγώνα για ανοιχτά ξενοδοχεία, πληρωμένους εργαζόμενους εξασφάλιση περισσότερων θέσεων εργασίας και δημοκρατία στην δουλειά και στο συνδικάτο.

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ
ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΚΕΡΚΥΡΑΣ
ΑΝΕΡΓΗ ΚΑΙ ΑΠΛΗΡΩΤΗ ΞΕΝΟΔΟΧΟΥΠΑΛΛΗΛΟΣ
ΤΟΥ ΑΚΤΗ ΜΕΣΣΟΓΓΗ
http://corfutime.blogspot.com