Παρασκευή 5 Αυγούστου 2011

Παναρίτη προς Guardian: «Είμαι Ελληνίδα»

Παναρίτη προς Guardian: «Είμαι Ελληνίδα»
Επιστολή προς την εφημερίδα Guardian έστειλε η βουλευτής επικρατείας του ΠΑΣΟΚ, Έλενα Παναρίτη, διαψεύδοντας ότι είπε σε ρεπορτάζ της εφημερίδας τη φράση “Δεν είμαι Ελληνίδα, αλλά Αμερικανίδα”.
Η κυρία Παναρίτη δηλώνει στην επιστολή πως είναι Ελληνίδα «από επιλογή» και ότι παράτησε την Αμερική για να έρθει να βοηθήσει τη χώρα καταγωγής της.
Ολόκληρη η επιστολή έχει ως εξής:
“Chris Elliott
Guardian readers’ editor
The Guardian
Αθήνα 3 Αυγούστου
Με μεγάλη έκπληξη και απογοήτευση διάβασα το απόσπασμα της συνέντευξής μου στο άρθρο του κ. Aditya Chakraobortyy, που δημοσιεύθηκε εχθές στην εφημερίδα The Guardian με τον τίτλο «Greece in panic as it faces change of Homeric proportions”.
Στο εν λόγω δημοσίευμα, μου αποδίδεται εσφαλμένα η δήλωσε ότι «δεν είναι Ελληνίδα, αλλά Αμερικανίδα». Κάτι τέτοιο δεν ειπώθηκε ποτέ από μένα. Αυτό που ειπώθηκε στην πραγματικότητα είναι ότι έχω ζήσει επί σειρά ετών στις ΗΠΑ και ότι οι υπολογιστές μου αγοράστηκαν εκεί. Ως Βουλευτής του Ελληνικού Κοινοβουλίου, δεν θα περιέγραφα ποτέ τον εαυτό μου ως μη Ελληνίδα, πόσο μάλλον όταν με την ιδιότητά μου αυτή, παραχωρώ συνέντευξη σε ανταποκριτή ξένου εντύπου.
Θέλω να καταστήσω σαφές ότι δεν γεννήθηκα απλά Ελληνίδα, αλλά είμαι Ελληνίδα από επιλογή. Επέλεξα να αφήσω τη ζωή μου στην Αμερική για να επιστρέψω στην Ελλάδα και να προσφέρω στην πατρίδα μου με όλες μου τις δυνάμεις, σε μια από τις δυσκολότερες χρονικές συγκυρίες για αυτήν μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Είμαι πολύ περήφανη που είμαι μέλος του ΠΑΣΟΚ με Πρόεδρο τον Γιώργο Παπανδρέου, ο οποίος κάνει μια γνήσια προσπάθεια να αντιστρέψει δεκαετίες κακής διακυβέρνησης.
Είναι λυπηρό το γεγονός ότι κατόπιν εκτενούς συζήτησης με τον κύριο Chakrabortty, που διήρκησε πλέον της ώρας, -αν και ο χρόνος είναι πολύ πιεστικές σε αυτές τις κρίσιμες ώρες για την Ελλάδα-, για να εξηγήσω τις ακαδημαϊκές και πρακτικές ρίζες της κρίσης, το άρθρο του εν λόγω δημοσιογράφου δεν αντικατοπτρίζει το πνεύμα της συζήτησης.
Είμαι σίγουρη ότι μια έγκριτη εφημερίδα, όπως η δική σας, θα προβεί άμεσα στην ανασκευή του δημοσιεύματος και στην αποκατάσταση των γεγονότων.
Με εκτίμηση Έλενα Παναρίτη
Βουλευτής Επικρατείας ΠΑΣΟΚ”
capital.gr