Παρασκευή 30 Απριλίου 2010

Τι λέει η Μαριάννα Ντούβλη για το αν γύρισε hot dvd !

Η Μαριάννα Ντούβλη μιλά στο gossip-tv και απαντά στις φήμες που θέλουν την ταινία που έχει γυρίσει με παραγωγό τον Δημήτρη Σειρηνάκη να κυκλοφορεί σε ένα μήνα, αλλά και τις λεπτομέρειες που έχουν διαρρεύσει σχετικά με αυτή.
Στην πρώτη επικοινωνία μας είπε: “Αυτά είναι γελοιότητες. Ουδέποτε έχουν συμβεί αυτά. Εγώ δεν μπορώ να είμαι με έναν άντρα. Ο μόνος άντρας που θα μπορούσα να παντρευτώ είναι ο Σειρηνάκης. Μου αρέσει πάρα πολύ. Είναι πολύ ωραίος άντρας. Είναι κύριος και είναι πολύ φίλος μου και μου αρέσει πάρα πολύ. Αυτό μπορεί να με πείσει να κάνω ταινία μαζί του."
Μία μέρα αργότερα σε δεύτερη επικοινωνία που είχαμε μαζί της για το ίδιο θέμα μας είπε: " Έχω υπογράψει, δεν έχω γυρίσει ακόμα ταινία. Θα γυριστεί την επόμενη εβδομάδα. Είναι κάτι τελείως διαφορετικό από αυτό που έκανε η Τζούλια Αλεξανδράτου. Θα είναι κάτι ποιοτικό, προσεγμένο και διαφορετικό. Θα έχει αυτό που κάνετε όλοι στο κρεβάτι σας, στο σπίτι σας. Η ταινία θα γυριστεί στο Ντουμπάι.” Όσο για τη μήνυση που κατέθεσε η Τζούλια Αλεξανδράτου εναντίον της Σάσας Μπάστα η Μαριάννα Ντούβλη σχολίασε: “Έχει μεγάλο στόμα η Σάσα Μπάστα και δεν θα έπρεπε να μιλάει έτσι, γιατί μιλάει για μένα, μιλάει για τη Τζούλια, μιλάει για όλες. Γιατί όταν κάποιον τον ενοχλείς, τον πειράζει και μιλάς υποτιμητικά γι' αυτόν, όπως μιλάει για μένα και τη Τζούλια Αλεξανδράτου η κυρία Μπάστα, φυσικά θα έχει κάποιες ποινικές κυρώσεις. Φυσικά και συμφωνώ με την κίνηση της Τζούλιας Αλεξανδράτου, γιατί η κυρία Σάσα Μπάστα έχει μιλήσει πολύ άσχημα η Σάσα Μπάστα και για μένα και για τη Τζούλια Αλεξανδράτου. Όπου δεν πίπτει λόγος πίπτει ράβδος. Να προσέχει ο καθένας τα λόγια του.”
gossip-tv