Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2010

ΜΗΝΥΜΑ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗ ΣΤΟΝ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΜΙΑΣ ΧΡΕΩΚΟΠΗΜΕΝΗΣ ΧΩΡΑΣ

ΚΞΔΚύριε Πρωθυπουργέ, καλησπέρα σας. Με λένε Γιώργο και εμένα. Αν θα μπορούσα να σας έχω απέναντι μου θα με φέρνατε στην ευχάριστη για μένα θέση να σας κάνω μερικές ερωτήσεις. Δεν σας έχω, ίσως για τον λόγο ότι εσείς είστε ένας Πρωθυπουργός και εγώ ένας απλός πολίτης. Όμως θα γράψω με την αίσθηση ότι είστε απέναντι μου.
Είμαι 30 χρόνια φορολογούμενος, και πιστέψτε με, δηλώνω τα πάντα, όταν λέω τα πάντα εννοώ τα πάντα. Πληρώνω το ΙΚΑ μου κάθε μήνα ανελλιπώς, και γενικός πάντα είμαι τυπικότατος με τις συναλλαγές μου. Άρα το συμπέρασμα είναι, όπως θα λέγατε και εσείς πιστεύω, πως δεν έχω κλέψει από το κράτος ούτε μια δραχμή, τότε, ούτε ένα ευρώ, τώρα. Και με βάζετε σε σκέψεις μετά τις χθεσινές σας εξαγγελίες, γιατί πρέπει να πληρώσω ΠΑΛΙ εγώ; Γιατί δεν τα ζητάτε από αυτούς που τα πήρανε; Θυμάμαι που με έμφαση λέγατε στον προηγούμενο πρωθυπουργό "που πήγαν τα λεφτά" και έλεγα μέσα μου. "Για να του το λέει έτσι, αυτός θα ξέρει" Τώρα βλέπω με λύπη μου ότι δεν ξέρατε, το μόνο που θέλατε ήταν να έρθετε να κυβερνήσετε και εσείς και να βγάλετε τα σπασμένα ΠΑΛΙ από εμένα, και σας ρωτώ ΓΙΑΤΙ; Εγώ εκμεταλλεύτηκα  τα τρία κοινοτικά προγράμματα, εγώ έκανα μπίζνες με την siemens, εγώ έκανα δουλειές με off shore εταιρίες που τις είχαν μοναχοί που πουλάνε λίμνες; Εγώ πλούτισα από τα σκάνδαλα που έκαναν και το Σ.Α.Κ.Ο.Π. και η Δ.Ν; εγώ δυστυχώς δεν έκανα τίποτα από όλα αυτά. Εσείς τα κάνατε, γιατί λοιπόν δεν τα ζητάτε από τους εαυτούς σας και από τους συνεταίρους σας στις δημόσιες εργολαβίες; γιατί πρέπει πάλι εγώ να πληρώσω για χρέη που δεν έχω κάνει, αφού όλα αυτά τα χρόνια τα χρήματα που μου ζητήσατε για να μου παρέχετε αξιοπρεπή παιδεία, υγεία, δρόμους, δημόσιες υπηρεσίες, πολιτισμό, αγροτική πολιτική, εργασία, δικαιοσύνη, και προπαντός να μην χρωστάει το κράτος, τα έχω πληρώσει; Με λίγα λόγια, για να μην σας κουράζω κιόλας αφού φαντάζομαι θα είστε κουρασμένος με τις ευθύνες σας, αυτά τα χρήματα που μου ζητάγατε, που πήρατε από την Ε.Ε. που δανειστήκατε για να φτιάξετε όλα αυτά, πήγαν αλλού, μάλλον σε κάποιες τσέπες αφού για να είναι κάτω από κανένα μαξιλάρι αποκλείεται. Έτσι λοιπόν για να φτάσουμε και σε κάποιο συμπέρασμα. Γιατί δεν τα ζητάτε από αυτούς παρά λέτε σε μένα που δεν πήρα ούτε ένα ευρώ για να κάνω λίγο καλύτερη την ζωή μου να τα δώσω; Με προκαλείτε με την σιωπή σας Κύριε Πρωθυπουργέ. Δεν πλήρωσα ότι μου ζητήσατε; ε;
Ναι.
Έτσι μπράβο, τότε κάποιοι έκανα κακοδιαχείριση, ναι;
Ναι.
Ωραία, να πάνε φυλακή. Κάποιοι τα κλέψανε, ναι;
Ναι.
Ωραία τότε να δεσμεύσετε περιουσίες και να τους στείλετε φυλακή, και αν και εφόσον τα κάνετε όλα αυτά τότε ελάτε να ζητήσετε την δική μου συναίνεση, γιατί με το να ζητάτε την συναίνεση της Δ.Ν, του Σ.Α.Λ.Ο.Σ και των υπολοίπων δεν είναι λογικό. Λογικό θα ήταν αν ζητάγατε από αυτούς τα χρήματα που λείπουν. Αφού λοιπόν τα ζητάς από εμένα για να στα δώσω θέτω όρους. Να πάνε φυλακή, και να δεσμευτούν περιουσίες. Θα σου έλεγα κι άλλα Πρωθυπουργέ μου αλλά σκέφτομαι πως πρέπει να παρουσιαστείς στους ηγεμόνες σου. ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΚΥΡΙΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΕ!!!
lifo