Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2010

αετοί και χρυσαετοί στους ουρανούς των ΜΜΕ

 xart2           xart1
Είμαι παιδί μεταναστών  από την Αφρική -όπως βλέπετε τα μαύρα χεράκια μου- γεννήθηκα στην Αθήνα, πάω σε ελληνικό σχολείο και πρέπει να μάθω  την ιστορία, τα ήθη και τα έθιμά σας για να πάρω την υπηκοότητα...  Γι΄αυτό φόρεσα κάτασπρη μουτσούνα κι΄ήρθα να πετάξω αετό, που δεν ξέρω αν μοιάζει με χριστιανικό σταυρό ελπίδας ή φαναράκι απελπισίας... Σας παρακαλώ εγώ δεν φταίω σε τίποτα, άλλοι  θα φταίνε για ότι κακό μου συμβεί... Ξέρω και το σε γνωρίιιιιζω από τη κόοοοοψη του σπαθιούουου τη τρομερήηηηηη...  
Ναι αγόρι μου  εσύ δεν φταις για τίποτα, κυρίως για τα συμβαίνοντα  σ΄αυτόν εδώ τον τόπο... Άλλοι φταίνε...
Οι  αρμόδιοι αδιαφορούν  και τα όργανα  λαδώνονται για την εισροή χιλιάδων λαθρομεταναστών...   
xart3 xart31
Γιατί κύριοι  αφήνετε  τους καλεσμένους  σας  να κουμαντάρουν  αυτοί τη καλούμπα του αετού  και να παριστάνουν τις πεταλουδίτσες… xart4 xart32
  
Κι΄εσύ  γκραν ρολίστα τα ρίχνεις στους πάντες που ρήμαξαν το ταμείο, βγάζοντας μεγαλοεκδότες (και μικροεκδότες)  απ΄έξω... Εξακολουθείς να πετάς τερατόμορφο αετό με αόρατο σπάγγο...  
XART34xart5
Αμ΄εσύ τί θέλεις και αμολάς αετό-αεροπλάνο, για να θυμίζεις το παρελθόν των αεροπλανικών κόλπων;
xart6 XART33
Όσο για σένα αχόρταγη νυχτερίδα των ΜΜΕ εξακολουθείς να πετάς τον  αετό σου, αλλά δεν φταις  εσύ... Φταίνε τα βαμπίρ της πολιτικής που σε στηρίζουν.
xart10
Μη ξεχάσουμε και τον χρυσαετό των κομμάτων που κυβερνούν
διαδοχικά και κρέμονται πάνω τους  τα κομματόσκυλα, η διαφθορά, η διαπλοκή, το ροσφέτι, ο διορισμός, τα γκόλντεν μπόυς... 
http://www.liberopoulos.gr/