Πέμπτη 13 Αυγούστου 2009

Von Wafer: «Είναι η μεγαλύτερη μεταγραφή της ζωής μου»

Δεν κρατιέται! Ο λόγος για τον Βον Γουέιφερ, ο οποίος αφού πρώτα μια εβδομάδα πανηγύριζε (!) για την επικείμενη μεταγραφή του στον Ολυμπιακό μέσω του Τwitter, χθες μίλησε και στο τηλεοπτικό δίκτυο Fox Sports για την ολοκλήρωση της συμφωνίας, αποκαλύπτοντας μάλιστα ότι οι «ερυθρόλευκοι» τον είχαν πλησιάσει και νωρίτερα φέτος το καλοκαίρι: «Ο Ολυμπιακός μού πρόσφερε περισσότερα χρήματα στην αρχή του καλοκαιριού, αλλά απέρριψα τότε την προσφορά γιατί είχα στον νου μου το ΝΒΑ. Όταν όμως έκαναν νέα πρόταση, δεν μπορούσα να πω όχι. Είναι μεγάλη ομάδα και με θέλουν. Είναι ωραίο να νιώθεις ότι σε θέλουν», τόνισε ο Αμερικανός γκαρντ που μίλησε και για τους Χιούστον Ρόκετς, την πρώην (πλέον) ομάδα του: «Έτσι είναι οι δουλειές και το καταλαβαίνω. Εγώ ήθελα να μείνω αλλά οι Ρόκετς δεν μου έκαναν πρόταση. Επέλεξαν να πάνε σε διαφορετική κατεύθυνση κι εγώ επέλεξα να πάρω άλλο δρόμο. Υπέγραψα διετές συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό. Η συμφωνία μού δίνει την ευκαιρία να φύγω μετά τον πρώτο χρόνο, αλλά μόνο για να πάω στο ΝΒΑ. Ο Ολυμπιακός μού έκανε την καλύτερη προσφορά που δέχτηκα όλο το καλοκαίρι», «Είμαι ενθουσιασμένος. Είναι η μεγαλύτερη μεταγραφή της ζωής μου. Το ότι υπέγραψα στον Ολυμπιακό είναι το καλύτερο πράγμα για την οικογένειά μου και θα με βοηθήσει να καθιερωθώ ως μεγάλος παίκτης», τόνισε ο Γουέιφερ.