Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2012

Θα μας τρελάνεις, Μι-χάλη;;..

Από το aftodioikisi.gr

Το άκουσα και δεν πίστευα στα ώτα μου...
Λέω: «δεν μπορεί, με γελούν τα αφτιά μου και δεν άκουσαν καλά τα μάτια μου».
Κάνω ένα replay και πάλι τα ίδια.
Αισθάνομαι δυστυχής σε μια χώρα που δεν έχει ανάπτυξη, ακούω και ξανακούω να λέει ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Μι-χάλης Χρυσοχοΐδης. Εξέφρασε τα...
συναισθήματά του, είπε...
Και η στήλη αισθάνεται δυστυχής, Μιχάλη μου, από μια χώρα που έχει αφιλότιμους πολιτικούς... Και καλύτερα να μη σας εκφράσουν τα συναισθήματά τους οι πολίτες, Μι-χάλη μου...
Διότι αν είχατε φιλότιμο, Μι-χάλη μου, έπειτα από μια τέτοια δήλωση, θα παίρνετε τα στυλά σας, τους συνεργάτες σας, τους φακέλους σας και ό,τι άλλο έχετε στο υπουργείο σας, και θα πηγαίνατε σπίτι σας, παραλείποντας ακόμα να κάνετε και μια στάση στην Ιπποκράτους.
Και αν δεν ξέρετε τι να κάνετε σπίτι σας ή τι άλλο στη ζωή σας, Μι-χάλη μου, ευχαρίστως να σας στείλω τη μαμά μου να σας μάθει να πλέκετε τη... φανέλα του στρατιώτη.

(Με φωτογραφία από epikairo.gr)
press-gr