Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2011

Ιδού πως... γεννήθηκε το νέο σήμα της ΝΔ

Οι παλιοί αναγνώστες θα γνωρίζετε ότι έχω αλλάξει τη μορφή του blog άπειρες φορές. Είναι κάτι που με ανανεώνει και μου δίνει ώθηση για να συνεχίσω με μεγαλύτερη όρεξη. Σε όλους μάς αρέσει το καινούργιο, είτε αυτό είναι αυτοκίνητο, είτε μια απλή μπλούζα. Ειδικά με την αλλαγή ντυσίματος, νιώθουμε νεότεροι, διαφορετικοί, πιο αποφασισμένοι για το μέλλον (ω ναι) κτλ.

Κάπως έτσι σκέφτηκε και ο Σαμαράς και άλλαξε τα… φώτα στο κόμμα του. Η Νουδού μεταφέρθηκε από τη Ρηγίλλης στη Συγγρού (με ότι αυτό συνεπάγεται επικοινωνιακά), έβαλε το σύμβολο underscore στο τέλος του νέου λογότυπου (δίνοντας έτσι μια… ηλεκτρονική χροιά στο όλο concept) και αντικατέστησε την ιστορική γροθιά που κρατάει τον πυρσό με ένα… πράγμα.

Είμαι λάτρης του μινιμαλισμού, μ’αρέσουν τα αφαιρετικά, αλλά αυτό το σήμα ρε παιδάκι μου… κάπου δε μου κολλάει. Δεν ξέρω… Πως του ήρθε του Αντωνάκη να καταλήξει σ’αυτό; Ιδού πέντε διαφορετικές εκδοχές: