Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου 2010

Το όνειρο μου είναι μια μέρα να ανήκω στη γενιά των 700 ευρώ ! Ένας Αλβανός μου υποσχέθηκε θα μου βρει δουλειά

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjEeqMNSqW0e2gia36pUDugZ6iMh6kPPdGd5LOySeGmI36JqumzT6AFEL-LLlDMQMJW0blFPNucVT0WQFSix8GC2pf9veCfmAS82x_g3oXvVMzINYOSRY35XN8jTrPN7XnFRhQ2nX0HtuQ/s400/anergia.png"Προτιμώνται απόφοιτοι λυκείου. Δεκτές αιτήσεις αλλοδαπών" Αυτές ήταν δυο μόνο προτάσεις σε μια από τις πολλές αγγελίες που διαβάζω καθημερινά."
Πλέον ο εργοδότης χρειάζεται υπαλλήλους με όσο το δυνατόν λιγότερα προσόντα. Πτυχιούχοι-μιάσματα αποκλείονται! Ίσως γενικά οι ευφυείς άνθρωποι αποκλείονται από τη δουλειά, μια και η δουλειά έχει μετατραπεί σε δουλεία και έχει πάψει να είναι εργασία.
Ένας βλάκας ταιριάζει καλύτερα στο προφίλ του.....

...δούλου στα μάτια του εργοδότη. Αυτή είναι η μία θεωρία. Η άλλη θεωρία λέει πως τα πάντα γίνονται με μέσο και με γνωριμίες...


"Ένας Αλβανός μου υποσχέθηκε θα μου βρει δουλειά"
...μου είπε χθες μια κοπέλα ενώ μιλούσαμε... Και άρχισα πάλι να σκέφτομαι αλήθεια μήπως θα ήμουν πιο τυχερή αν παρίστανα την Αλβανίδα, τη Ρωσίδα, τη Ρουμάνα, ή τη Βουλγάρα; Και γυρίζω απευθείας και λέω σε μία φίλη: "Με τι εθνικότητα μοιάζω;".


Δυστυχώς όμως η πλαστογραφία είναι αδίκημα. Όμως μονάχα αν όλοι εμείς πλαστογραφούσαμε την ταυτότητα μας και παριστάναμε πως δεν είμαστε Έλληνες θα είχαμε μια ελπίδα να βρούμε μια οποιαδήποτε εργασία. Είμαστε η καταραμένη γενιά των Ελλήνων 18-35...


"Το όνειρο μου είναι μια μέρα να ανήκω στη γενιά των 700 ευρώ!"
Για εμάς 700 ευρώ και ένσημα θα ήταν όνειρο! Όταν έχεις "δουλέψει" για 100- 400 ευρώ χωρίς καμία ασφάλεια, τα 700 με ένσημα μοιάζουν για σένα όνειρο! Και ξέρετε κάτι; Μας κάνουν και "χάρη" όταν μας δίνουν ψίχουλα και δεν μας ασφαλίζουν, βέβαια...


"Είσαι γυναίκα; Τόσο το χειρότερο!"
"Ποιος θα πάρει κοπέλα στη δουλειά;" είπε ένας κυριούλης που παίζει το ρόλο του ενδιάμεσου ανάμεσα σε εργαζόμενους και εργοδότες για απλές χειρωνακτικές εργασίες... "Δεν έχει δουλειές, και αν έχει θα πάρουν άντρες", συνέχισε...


Ήθελα τελειώνοντας να πω πως "αγαπώ" πολύ τους γονείς μου και τη γενιά τους για το χάλι που έχει αυτή η χώρα σήμερα εξαιτίας της ψήφου τους... "Αγαπώ" επίσης όλες τις πολιτικές παρατάξεις και "λατρεύω" το ΠΑΣΟΚ και τη Ν.Δ για όσα έχουν κάνει για εμάς...


"Αγαπώ" τους πολίτες του σήμερα και τους 300 για το πόσο πολύ μας προσέχουν!
Και τέλος "αγαπώ" πιο πολύ από όλους τον Γιωργάκη τον Παπανδρέου, επειδή ξέρω πως μ' αγαπάει και αυτός.


Πηγή : άνεργος
http://trupokarudos.blogspot.com/