Κυριακή 1 Αυγούστου 2010

Στ. Πουλημένος: Δεν προτίθεμαι να είμαι υποψήφιος στις εκλογές

Ο Νομάρχης Κέρκυρας Στέφανος Πουλημένος ξεκαθάρισε τελικά τις προθέσεις του για τις επικείμενες εκλογές του Νοεμβρίου, μιλώντας χθες στο «Ράδιο Επτάνησα». «Μου έκαναν προτάσεις, αρνήθηκα κι είναι οριστικό» δήλωσε. Ο Νομάρχης Στέφανος Πουλημένος ερωτηθείς από την γράφουσα, δήλωσε ότι πράγματι του έγινε τις προηγούμενες ημέρες πρόταση από την Ρηγίλλης για να ηγηθεί ψηφοδελτίου στο Δήμο Κέρκυρας αλλά υποστήριξε ότι
η απάντηση ήταν αρνητική και αυτό είναι οριστικό. «Έγινε γκάλοπ από την ΝΔ στην Κέρκυρα και ανάμεσα στα ονόματα που μετρήθηκαν ήταν και το δικό μου, συγκεντρώνοντας υψηλή δημοφιλία στους ερωτηθέντες. Ακολούθησε η πρόταση από το κόμμα της ΝΔ και η απάντησή μου ήταν όχι, και αυτό είναι οριστικό» δήλωσε χαρακτηριστικά.
Επέμεινε δε ότι αυτή του η απόφαση είναι οριστική, ακόμη κι όταν του έγινε η υπενθύμιση ότι και στις νομαρχιακές εκλογές του 2006 αρχικά ήταν αρνητικός αλλά τελικά οι αντιρρήσεις του κάμφθηκαν. «Δεν πρόκειται να αλλάξω τη θέση μου αυτή, είναι καιρός πια να δω και λίγο δικά μου ζητήματα. Υπηρετώ την Αυτοδιοίκηση 24 χρόνια και νομίζω ότι έχω προσφέρει αλλά πλέον έχω καταλήξει ότι δεν επιθυμώ να είμαι υποψήφιος».
Ούτε στις περιφερειακές εκλογές, ήταν η αμέσως επόμενη ερώτηση, η οποία επίσης έλαβε αρνητική απάντηση. Ο κ. Πουλημένος δεν αρνήθηκε ότι έκανε συζητήσεις για τις επικείμενες εκλογές κυρίως στο επίπεδο της περιφέρειας, οι οποίες όπως φαίνεται, σύμφωνα με τις επίμονα αρνητικές απαντήσεις του, δεν τον ικανοποίησαν αρκετά ώστε να αποφασίσει να θέσει εκ νέου υποψηφιότητα. Εκτός και αν οι απαιτήσεις και τα προβλήματα του Καλλικράτη, σε αυτή την πρώτη περίοδο εφαρμογής του, είναι τέτοια που, φρονίμως ποιών ο Νομάρχης αποφάσισε να θέσει εαυτόν προσωρινά εκτός. Την επόμενη 4ετία βλέπουμε…
http://www.corfupress.com