Τετάρτη 10 Μαρτίου 2010

Δήμητρα Αλεξανδράκη «Στεναχωρήθηκα πολύ με το DVD της Τζούλιας. Είναι το είδωλό μου»


Στο πάνελ της Χριστίνας Λαμπίρη ήταν καλεσμένη το μεσημέρι της Δευτέρας η Δήμητρα Αλεξανδράκη. Η πολυσυζητημένη πρώην υποψήφια του «Next Top Model» μίλησε για τη σχέση της με τον Διονύση Μακρή, αλλά και την Τζούλια Αλεξανδράτου που είναι το είδωλό της.
«Τα πράγματα μετά το "Next Top Model" πάνε καλά. Οι δουλειές εξελίσσονται. Δεν έχω εγκλωβιστεί σε μια συγκεκριμένη εικόνα, όπως μου έλεγαν. Μου γίνονται προτάσεις για. πολλά και... διαφορετικά πράγματα. Είμαι καλά με τον εαυτό μου και θέλω να κοιτάξω μόνο τη δουλειά μου. Αυτή με κάνει χαρούμενη και ευτυχισμένη» είπε η Δήμητρα Αλεξανδράκη με ενθουσιασμό.
Όταν ρώτησαν τη Δήμητρα Αλεξανδράκη για τη σχέση της με τον Διονύση Μακρή, εκείνη δήλωσε: «Είναι ωραίο να έχεις στη ζωή σου κάποιον ιδιαίτερο άνθρωπο. Είναι σημαντικό. Όσο για τον Διονύση, είναι από τις καλύτερες λαϊκές φωνές. Όταν έβγαλε το "Ήταν η Ζωή μου Κόλαση" το χόρευα κάθε βράδυ». Τότε ένας δημοσιογράφος της εκπομπής της είπε, «τώρα το χορεύετε μαζί;» και εκείνη απλά χαμογέλασε. Τα δημοσιεύματα, πάντως, κάνουν τη Δήμητρα να γελάει, αφού, όπως δήλωσε η ίδια, «ότι και να ακούω γελάω πάντα. Είμαι ευχάριστος άνθρωπος». Η συζήτηση για το λαϊκό τραγουδιστή συνεχίστηκε με εκείνη να υποστηρίζει πως «έχουμε μια καλή φιλική σχέση. Δεν μπορώ να σου πω ότι έχουμε μια καλή σχέση και πάμε προς γάμο. Θα το δείξει ο καιρός. Δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για τίποτα».
Η Δήμητρα Αλεξανδράκη είχε δηλώσει σε προηγούμενη συνέντευξή της ότι η Τζούλια Αλεξανδράτου είναι το είδωλό της. «Ό,τι και να λένε τη θεωρώ μια βασίλισσα στη ζωή της. Αυτό μου βγάζει αυτή η γυναίκα. Είναι ένα είδωλο για πολύ κόσμο. Τη θαυμάζω γιατί είναι πανέμορφη. Δεν λέω ότι μου αρέσει η πορεία της αλλά αντέχει σε όσα και αν της κάνουν. Δεν λέω "μοιάστε στην Τζούλια". Όσο για το DVD, δεν μου άρεσε αλλά ούτε το 'χω δει. Μου το έλεγαν όλοι. Ήμουν πάρα πολύ στεναχωρημένη γιατί δεν περίμενα να γίνει κάτι τέτοιο».
Μίλησε, ακόμη, για τη θεατρική παράσταση στην οποία θα λάβει μέρος λέγοντας πως «θα υπάρξει μια τολμηρή σκηνή. Με θέλουν γιατί είμαι ένα πρόσωπο που βγήκε τώρα και ασχολήθηκε ο κόσμος λίγο παραπάνω μαζί μου. Μέχρι και πρόταση για να τραγουδήσω μου κάνανε. Αλλά θα το κάνω; Όχι βέβαια».
http://www.yupi.gr/gossip/c16475/Dhmhtra_Alexandrakh.html