Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2010

0 Καυτές Απόκριες



Αποκριές ήρθαν πάλι, και τα αγαπημένα σου μοντέλα, ξέρεις τώρα, Εύη Χειλά, Εύα Δελλή και ΣΙΑ, πήραν τα καυτά τους γαλλικά εσώρουχα, που θυμίζουν Μουλέν Ρουζ, και το έριξαν στο χορό. Το αποτέλεσμα υπέροχο. Όχι πολύ αποκριάτικο (πόσο διαφέρουν αυτά τα «κοστούμια» από την καθημερινή τους αμφίεση;) αλλά ωραίο.

Δεν είμαι τύπος του καρναβαλιού και των νταβαντουριών, αλλά μπροστά σε αυτή τη θέα σωπαίνω και ακολουθώ και εγώ τα γυναικεία κορμιά που λικνίζονται σε ρυθμούς σάμπα.



Δες κέφι:


Εκεί ήταν και η αγαπημένη Εύα Δελλή, που έχει ακόμα πολλά να μας δείξει.



Όσο για την κοπέλα στη φωτογραφία που ποζάρει παρέα με την Εύη Χειλά, κάτι μου θύμισε το πρόσωπό της. Αναρωτήθηκα, πόνεσε το κεφάλι μου από τις σκέψεις και το φωτογραφικό search που έκανα στη μνήμη μου, και τελικά βρήκα την απάντηση. Ναι, είναι η πρώην υποψήφια Miss Yupi 2009, Μαρίνα Παππά. Θυμήσου την και από «Maxim». Μπράβο στο κορίτσι... και σε ανώτερα, εκτός καρνάβαλου shows.
Yupi.gr 
allday-news