Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2009

H τελική "προφητεία" για το αυριανό αποτέλεσμα...

43 οι "πράσινοι" και

34,5 οι "γαλάζιοι"...
Η καφετζού έψησε και άλλον καφέ και γράφει τι "είδε".
Γράφει η Καφετζού
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ.
Mε έχετε βάλει σε χοντρό λούκι εν όψει της αυριανής ημέρας. Κι άντε πάλι ως καφετζού (αφού απαγορεύονται άλλοι τρόπο κι εγώ σέβομαι το νόμο) να ψήνω καφέ και να σας λέω τι "βλέπω". Τέλος πάντων, ας είναι...
Είδα λοιπόν στον καφέ ότι:
-οι "πράσινοι" θα κυμανθούν από 42,5 μέχρι 44. Μια πιθανή τιμή είναι γύρω στο 43.
-οι "γαλάζιοι" θα είναι γύρω στο 34,5.
-οι "κόκκινοι" έχουν κι αυτοί μια ελαφρά υποχώρηση υπέρ των "πρασίνων" και τους βλέπω γύρω στο 7,5.
-οι "λαϊκοορθόδοξοι" θα κινηθούν κατά ...πάσα πιθανότητα στο 5 με 5,5.
-οι "συριζαίοι" θα είναι γύρω στο 4,5 ίσως και 4,8, αν δεν έχουν διαρροές προς τους "πράσινους"
-οι "οικολόγοι" μου φαίνεται ότι έχουν μια μικρή άνοδο και θα είναι γύρω στο 3. Στο όριο δηλαδή.
Αυτά είδα στον καφέ κι αυτά σας λέω για την αυριανή αθλητική αναμέτρηση. Με τίποτε άλλο σχέση δεν έχω και δεν θέλω να έχω. Μια απλή καφετζού άλλωστε είμαι που μου αρέσει να blogαρω που και που.