Τετάρτη 1 Ιουλίου 2009

Φ.Γκέκας: Αν γύριζα Ελλάδα, μόνο στον Ολυμπιακό...

Ο Φάνης Γκέκας, απαντώντας σε ερωτήσεις αναγνωστών στο «Sportnet», δήλωσε ότι θα επέστρεφε στην Ελλάδα μόνο στον Ολυμπιακό γιατί είναι η μόνη ομάδα που καλύπτει τις φιλοδοξίες του και όχι στον Παναθηναϊκό γιατί τον έδιωξε. Ο 28χρονος επιθετικός της Μπάγερ Λεβερκούζεν τόνισε χαρακτηριστικά: «Ο Ολυμπιακός είναι η μόνη ομάδα που καλύπτει τις φιλοδοξίες μου. Το έχω πει πολλές φορές. Όταν σε διώχνουν από μια ομάδα, δεν ξαναγυρίζεις πίσω. Έτσι και εγώ δεν θα γύριζα στον Παναθηναϊκό. Θα ήθελα αν μπορούσα να τελειώσω την καριέρα μου στο εξωτερικό. Αλλά ναι, θα ήθελα επίσης κάποια στιγμή να γυρίσω στην Ελλάδα. Η καρδιά μου ανήκει στη Λάρισα. Το αν θα επιστρέψω στην ομάδα που με ανέδειξε και την αγαπώ πολύ δεν το ξέρω. Αλλά να ξέρετε ότι το σκέφτομαι έντονα».