Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2009

ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΓΚΑΤΖΕΤΑΚΗΔΕΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ

Σε φανατικούς των ηλεκτρονικών γκάτζετ αναδεικνύονται οι Έλληνες καταναλωτές. Ενώ η κρίση αφήνει τα αποτυπώματά της και στην αγορά των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών, με τον τζίρο να παρουσιάζει ισχνή αύξηση 1,6% παρά την κατά 6,9% άνοδο στις πωλήσεις κομματιών, ορισμένες κατηγορίες ξεφεύγουν από την κυρίαρχη τάση και κινούνται προς την κατεύθυνση της ραγδαίας ανόδου. Το αγαπημένο ηλεκτρονικό γκάτζετ των Ελλήνων καταναλωτών, η ηλεκτρονικές κορνίζες, οι οποίοι ξόδεψαν- ούτε λίγο, ούτε πολύ 5,5 εκατ. ευρώ πέρυσι για να βλέπουν τις ψηφιακές τους φωτογραφίες να εναλλάσσονται η μία μετά την άλλη μέσα στα ειδικά αυτά κάδρα.