Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2009

ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΤΖΟΥΜΕΛΕΚΑ - Θετική σε έλεγχο από την περίοδο των Ολυμπιακών αγώνων...

Η Αθανασία Τσουμελέκα βρέθηκε θετική σε EPΥΘΡΟΠΟΙΗΤΙΝΗ από την περίοδο των ολυμπιακών αγώνων και ανακοινώθηκε 5,5 μήνες αργότερα. Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια είχε δώσει δείγμα στις 6 Αυγούστου και σήμερα έμαθε ότι είναι θετική στην εν λόγο ουσία.

Η ίδια δήλωσε:

"Ενημερώθηκα ότι υπάρχει πρόβλημα με θετικό δείγμα σε έλεγχο που υποβλήθηκα στις 6 Αυγούστου 2008 με την ουσία ερυθροποιητίνη. Δεν θα μπω στην διαδικασία να δικαιολογηθώ, αν και δεν έχω κάνει εν γνώσει μου χρήση αυτής της ουσίας, διότι γνωρίζω και έχω αποδεχτεί προκειμένου να συμμετέχω σε αγώνες ότι είμαι απολύτως υπεύθυνη για ό,τι βρίσκεται μέσα στο δείγμα μου.

Το γεγονός ότι τα ίδια δείγματα αναλύονται πέραν της μιας φοράς (δηλαδή ανοίγουν και κλείνουν χωρίς την παρουσία μου), όπως το συγκεκριμένο όπου την πρώτη φορά ήταν καθαρό, μου προκαλεί δυσάρεστα συναισθήματα για όλη την διαδικασία. Η ατυχής λοιπόν εμπλοκή μου μετά από μια επιτυχημένη αθλητική χρονιά με πολλούς αγώνες και κοινές και εμφανείς προετοιμασίες με φέρνει στην δυσάρεστη θέση να δώσω εγώ ένα τέλος στον πρωταθλητισμό που τόσο αγαπώ και να μην συνεχίσω μετά το πέρας της επικείμενης τιμωρίας μου.

Πραγματικά αδιαφορώ για το αν πάλι μετά από 6 μήνες μου πουν ότι τελικά το δείγμα είναι αρνητικό όπως και την πρώτη φορά. Είμαι πολύ δυσαρεστημένη με την κατάσταση που επικρατεί διεθνώς σε θέματα ντόπινγκ.

ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΑΛΛΟ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟ.

Η απογοήτευσή μου είναι μεγάλη. Λυπάμαι γιατί γνωρίζω ότι η παρούσα περιπέτεια στενοχωρεί όλους αυτούς που με πιστεύουν και με αγαπούν και αναλαμβάνω το οποιοδήποτε μερίδιο ευθύνης μου αναλογεί".

2 σχόλια :

Ανώνυμος είπε...

kai tora pou mas ksekanate re a8anatoi ti katalavate??Fovi8ikate mipos gremizame tis proties ton egxromon amerikanwn??H mipos alloi itan oi logoi?Giati min nomizate pos xapsame to parami8i oti oloi autoi oi ellines a8lites itan pragmatika ntope.

Ανώνυμος είπε...

Που να είναι άραγε οι πολιτικοί, που έτρεχαν για να φωτογραφηθούν και να σφίξουν το χέρι της Αθανασίας όταν έπερνε τα μετάλια;