Σάββατο 5 Ιουνίου 2010

Γιατί μπαμπά...?

Μπαμπά να σε ρωτήσω κάτι;
Εσύ δεν μου έλεγες ότι ο Χριστός είπε: "ο έχων δύο χιτώνες να δίδει τον ένα." ;
Και να σου πω... η εκκλησία δεν είναι ο Οίκος Του Θεού; Και σκοπός της δεν είναι να μεταφέρει και να διδάσκει τα λόγια του Χριστού στον κόσμο; 
Έτσι δεν είναι ρε μπαμπά...; Αυτά δεν μου λες τόσα χρόνια...; 
Έχω μια απορία όμως... Ακούω εδώ και πολλές μέρες στις ειδήσεις για την οικονομική κρίση και για το ότι ο κόσμος έχει φτάσει στα όρια της πείνας.
Άκουσα ότι μια από τις λύσεις που προτάθηκαν ήταν να φορολογηθεί η εκκλησία... 
Αλλά μετά έβλεπα τους παπάδες στην τηλεόραση να διαμαρτύρονται, γιατί λέει δεν θέλουν να φορολογηθεί η περιουσία της εκκλησίας. 
Δεν μπορώ να καταλάβω ... 
Από τη μια λένε για την αγάπη στον συνάνθρωπο και από την άλλη μόλις άκουσαν ότι θα φορολογηθούν, αντέδρασαν. 
Ρε μπαμπά... εσύ δεν με τρέχεις κάθε Κυριακή στην εκκλησία και μάλιστα πληρώνουμε για τα κεριά; 
Πληρώνουμε για να ενισχύσουμε οικονομικά ποιόν; 
Την εκκλησία με την τεράστια περιουσία; 
Τώρα που είμαστε σε δύσκολη οικονομική κατάσταση, αυτοί δεν θα έπρεπε να μας βοηθήσουν; 
Μπαμπά να σου πω τι έχω καταλάβει; 
Είναι ψεύτες αυτοί που διοικούν την εκκλησία... 
Και εσύ μπαμπά είσαι χαζός που πιστεύεις ότι αυτοί είναι ικανοί να μεταδίδουν τον λόγο του Θεού.
Αντί να πουν από μόνοι τους ότι θα μοιράσουμε ένα μέρος της περιουσίας στον κόσμο που περνά δύσκολες στιγμές αυτή την περίοδο... αυτοί βγαίνουν στα παράθυρα και διαμαρτύρονται μην τους φορολογήσουν. 
Ε... λοιπόν εγώ μπαμπά δεν ξαναπάω στην εκκλησία... 
Και όταν έχω την ανάγκη να προσευχηθώ στην εκκλησία... θα πηγαίνω, αλλά δεν πρόκειται να τους ενισχύσω οικονομικά ποτέ ξανά... 
Αυτοί οι άνθρωποι με τον τρόπο που λειτουργούν, διώχνουν τον κόσμο από τον Οίκο Του Θεού. 
Να δεις που στο τέλος θα κάνουν όλοι αυτό που σου είπα εγώ και δεν θα πατάει κανένας στην εκκλησία πια.
tsigouinos