Σάββατο 27 Μαρτίου 2010

Ούτε στο Μαξίμου δεν πήγαινε τόσο συχνά...

Πού είναι ο Καραμανλής; Ρωτούσα τη Δευτέρα το βράδυ στη Βουλή διάφορους φίλους μου από τη Δεξιά, αλλά η απάντηση ήταν σταθερά «γιατί να είναι απόψε εδώ ο Καραμανλής;»- το «απόψε» είχε να κάνει με το αντικείμενο της συζήτησης: ήταν προ ημερησίας διατάξεως συζήτηση σε επίπεδο πολιτικών αρχηγών και αφορούσε την οικονομία. Προτίμησε να κάτσει σπίτι του ο χριστιανός και καλά έκανε. Αλλά τις ελεύθερες ώρες του τι κάνει; Φίλος (δικός μου) που τον συνάντησε τις τελευταίες ημέρες, μου λέει ότι πάει κανονικά στο γραφείο που έχει ανοίξει δίπλα από την κατοικία του αμερικανού πρεσβευτή στην Παναγή Κυριακού (πιο... κανονικά δεν γίνεται, ούτε στο Μαξίμου πήγαινε τόσο συχνά) και βλέπει κόσμο. Κόσμο τώρα μη φανταστείς, κάνα Προκόπη, κάνα Σιούφα, κάνα Αντώναρο, κάνα Αγγέλου, τέτοια πράγματα. Και αναλίσκεται σε φιλοσοφικές συζητήσεις με κεντρικό άξονα «τι κάνουμε τώρα». Μου είπε ο φίλος μου ότι τα έχει πάρει πολύ με τον Σαμαρά, διότι «δεν υπερασπίζεται το έργο μας» (ποιο έργο, δεν κατάλαβα, αλλά τέλος πάντων), αλλά και με την Ντόρα, για τη γνωστή ιστορία που περιέγραψε ο Πρετεντέρης και τα όσα (μαθαίνει ότι) του σούρνει η ψηλή. Ζει ένα δράμα ο αρχηγός, αλλά δεν τον λυπάμαι. Έτσι που τα ΄κανε, ας τα λουστεί... 
http://www.tanea.gr