Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2009

Marianne Faithfull: "Τώρα είμαι εργασιομανής και υπάρχει πάντα το σεξ"


Εχει σπουδαίο παρελθόν, αλλά και ένα δημιουργικό υγιές μέλλον. Οταν ανακάλυψαν τη φωνή της Μαριάν Φέιθφουλ στα 17 της, εκείνη βρισκόταν σε ένα πάρτι δίπλα στους Μπιτλς και τους Ρόλινγκ Στόουνς, οι οποίοι και θα έγραφαν το πρώτο της τραγούδι - σύντομα θα γινόταν η φιλενάδα του Μικ Τζάγκερ. Εκείνο το τραγούδι ήταν το «Αs Tears Go Βy», για μια γυναίκα που κοιτάζει νοσταλγικά πίσω στο παρελθόν της. Τώρα, στα 62 της, η Φέιθφουλ το τραγουδάει πια με συγκίνηση. Αλλά δεν είναι μία από τις γυναίκες που «κάθονται και κοιτάζουν» τη ζωή που περνάει. «Θέλω να βρίσκομαι μέσα σε κάθε στιγμή που γίνεται παρελθόν» λέει η Φέιθφουλ. «Θέλω να γράψω ένα καινούργιο σενάριο για τον εαυτό μου» συνεχίζει, αφού ανέκτησε ξανά τις δυνάμεις της, μετά τον καρκίνο στο στήθος που της διέγνωσαν το 2006. Το πιο πρόσφατο «σενάριό» της είναι ο καινούργιος της δίσκος, «Εasy Come, Easy Go» όπου ερμηνεύει αγαπημένα της κομμάτια -από τον Ντιούκ Ελινγκτον ως την Ντόλι Πάρτον- παρέα με νεαρούς μουσικούς, όπως η Κατ Πάουερ, και τα παιδιά των φίλων της, Ρούφους Γουέινραϊτ και Σον Λένον. Είναι μια μείξη τζαζ, φολκ, ροκ, μπλουζ και κάντρι, γιατί «κανείς δεν ακούει ένα μόνο είδος μουσικής. Ούτε κι εγώ». Αν και είναι περήφανη για τον ρόλο που έπαιξε ως μούσα των Ρόλινγκ Στόουνς, σήμερα έχουν απομείνει ελάχιστα στη ζωή της από το στυλ σεξ, ντραγκς και ροκ εν ρολ. «Είμαι πολύ επαγγελματίας» λέει η Μάριαν Φέιθφουλ. «Δεν παίρνω ναρκωτικά και δεν πίνω... Πιστεύω ότι αυτός είναι ένα από τους λόγους που όλα είναι τόσο όμορφα στη ζωή. Τώρα είμαι εργασιομανής. Και υπάρχει πάντα το σεξ».
ethnos.gr