Στη δημιουργία μιας πιο καθαρόαιμης νέας Μ3 προχώρησε η BMW Μ Division, με κύριο στόχο την αγορά των λατρών της πίστας, αλλά και όσους αρέσκονται στο να οδηγούν στο δρόμο μια Μ3 διαφορετική από τις άλλες. Το νέο αριστούργημα έχει για βάση την BMW Μ3 Coupe και περιλαμβάνει αρκετές τροποποιήσεις σε όλους του τους τομείς - όπως πρέπει στη νέα, πιο «αντρική» BMW Μ3 GTS. Ας γίνουμε όμως πιο λεπτομερείς.
Η GTS είναι κατασκευασμένη για την πίστα - και όλα τα αυτοκίνητα πίστας είναι όσο πιο ελαφριά γίνεται. Στο αυτοκίνητο έχουν πέσει αρκετές ώρες εργασίας με το χέρι και παρόλο τον υπερκυβισμό του κινητήρα και τα αεροδυναμικά βοηθήματα, το βάρος είναι μικρότερο από 1,5 τόνο, χάρη στα τελικά εξάτμισης από τιτάνιο, στην ελαφριά κεντρική κονσόλα και τις επενδύσεις των πορτών, και βέβαια χάρη στην αφαίρεση των πίσω καθισμάτων (roll cage γαρ) - ενώ λείπει επίσης ο κλιματισμός και το ηχοσύστημα. Πιο πάνω μιλήσαμε για υπερκυβισμό: ο V8 της Μ3 έχει φτάσει στα 4,4 λίτρα και έχει υποστεί επεμβάσεις στο στρόφαλο, στις πεταλούδες του γκαζιού, στο κάρτερ και σε διάφορα άλλα σημεία, με αποτέλεσμα το σύνολο να αποδίδει 450 άλογα. Στον τομέα της μετάδοσης ξεχωρίζει το επτατάχυτο κιβώτιο DKG διπλού συμπλέκτη με Drivelogic που προσφέρεται προαιρετικά και με το μοντέλο παραγωγής, αλλά ελαφρά τροποποιημένο για την περίσταση, με paddles πίσω από το τιμόνι. Τα φρένα έχουν κατασκευαστεί κατά παραγγελία και είναι εξαπίστονα εμπρός και τετραπίστονα πίσω, ενώ το DSC είναι ρυθμισμένο με «αγωνιάρικες» διαθέσεις. Στην ανάρτηση έχουν γίνει αρκετές αλλαγές.
Η GTS είναι κατασκευασμένη για την πίστα - και όλα τα αυτοκίνητα πίστας είναι όσο πιο ελαφριά γίνεται. Στο αυτοκίνητο έχουν πέσει αρκετές ώρες εργασίας με το χέρι και παρόλο τον υπερκυβισμό του κινητήρα και τα αεροδυναμικά βοηθήματα, το βάρος είναι μικρότερο από 1,5 τόνο, χάρη στα τελικά εξάτμισης από τιτάνιο, στην ελαφριά κεντρική κονσόλα και τις επενδύσεις των πορτών, και βέβαια χάρη στην αφαίρεση των πίσω καθισμάτων (roll cage γαρ) - ενώ λείπει επίσης ο κλιματισμός και το ηχοσύστημα. Πιο πάνω μιλήσαμε για υπερκυβισμό: ο V8 της Μ3 έχει φτάσει στα 4,4 λίτρα και έχει υποστεί επεμβάσεις στο στρόφαλο, στις πεταλούδες του γκαζιού, στο κάρτερ και σε διάφορα άλλα σημεία, με αποτέλεσμα το σύνολο να αποδίδει 450 άλογα. Στον τομέα της μετάδοσης ξεχωρίζει το επτατάχυτο κιβώτιο DKG διπλού συμπλέκτη με Drivelogic που προσφέρεται προαιρετικά και με το μοντέλο παραγωγής, αλλά ελαφρά τροποποιημένο για την περίσταση, με paddles πίσω από το τιμόνι. Τα φρένα έχουν κατασκευαστεί κατά παραγγελία και είναι εξαπίστονα εμπρός και τετραπίστονα πίσω, ενώ το DSC είναι ρυθμισμένο με «αγωνιάρικες» διαθέσεις. Στην ανάρτηση έχουν γίνει αρκετές αλλαγές.
Μην την περιμένει κανείς σας πιο άνετη, η πίστα θέλει απόλυτο στήσιμο. Οπότε, αλλαγές έγιναν στο πίσω υποπλαίσιο, αλλά και στα αμορτισέρ για να ρυθμίζονται ανεξάρτητα τα χαρακτηριστικά τους. Εξωτερικά το αυτοκίνητο έχει γίνει πιο αποτελεσματικό αεροδυναμικά με αεραγωγό και μεγάλη, ρυθμιζόμενη πίσω πτέρυγα, ενώ το εσωτερικό της BMW M3 GTS περιλαμβάνει μπακετ καθίσματα, carbon λεπτομέρειες, ζώνες έξι σημείων, σύστημα πυρόσβεσης και επενδύσεις σε αλκαντάρα. Την περιμένουμε την ερχόμενη άνοιξη!
http://thenewsbus.blogspot.com
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου