Παρασκευή 3 Ιουλίου 2009

Deivson Bobo: «Αφήστε με να πάω στον Ολυμπιακό, έχω συμφωνήσει»

Έκκληση στη διοίκηση της Μπεσίκτας να τον αφήσει να συνεχίσει την καριέρα του στον Ολυμπιακό, με τον οποίο υποστηρίζει ότι έχει ήδη συμφωνήσει, απηύθυνε ο Μπομπό. Τουρκική ιστοσελίδα μάλιστα δημοσιεύει το διάλογο που φέρεται πως είχε ο Βραζιλιάνος φορ με τον πρόεδρο του συλλόγου, Γιλντιρίμ Ντεμιρορέν, ο οποίος θεωρεί μικρή την προσφορά των «ερυθρολεύκων». «Έχω συμφωνήσει με τον Ολυμπιακό. Οι γονείς μου θέλουν πολύ να συνεχίσω στην Ελλάδα, ζητώ την κατανόησή σας. Αγαπώ τον σύλλογο, όμως η πρόταση του Ολυμπιακού είναι σοβαρή και με ευνοϊκούς όρους για μένα. Δεν θα ήταν καλό να χάσω τα κίνητρά μου», είπε ο παίκτης, ενώ η σύζυγός του τόνισε: «Η οικογένεια μας μεγαλώνει. Ο Μπομπό και εγώ θέλουμε μία αλλαγή στη ζωή μας. Θα επιθυμούσαμε να πάμε στην Ελλάδα». Ο ισχυρός άνδρας των πρωταθλητών Τουρκίας όμως ήταν ανένδοτος. «Είσαι πολύτιμος για την ομάδα μας. Δεν νομίζω πως μπορούμε να σε παραχωρήσουμε. Ο Ολυμπιακός προσφέρει 5 εκατ. ευρώ. Με αυτή την προσφορά δεν μπορούμε να κάνουμε διαπραγματεύσεις. Σε σεβόμαστε, όμως και τα συμφέροντα της ομάδας είναι σημαντικά».