Κυριακή 14 Ιουνίου 2009

ΑΛΕΚΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΗΣ: I HAVE A DREAM...

«Δεν θέλω να κρυφτώ πίσω από το δάκτυλό μου. Έχω μεγάλες φιλοδοξίες. Όνειρό μου είναι να καθήσω στον πάγκο του Ολυμπιακού. Να κοουτσάρω την πρώτη ομάδα. Και ο Γκουαρντιόλα από την ομάδα νέων ξεκίνησε. Όμως θέλω να προχωρήσω βήμα- βήμα. Είναι πρόκληση στην καριέρα μου». Ο νέος τεχνικός της ομάδας νέων του Ολυμπιακού Αλέξης Αλεξανδρής ανοίγει τα χαρτιά του και ευχαριστεί τον πρόεδρο Σωκράτη Κόκκαλη, ο οποίος του εμπιστεύτηκε μια υπεύθυνη θέση. Ο πρώην «ερυθρόλευκος» μεσοεπιθετικός που έγραψε τη δική του ιστορία στην ομάδα φιλοδοξεί να βάλει τη σφραγίδα του και στο πόστο του προπονητή. Ο Αλεξανδρής τόνισε χαρακτηριστικά: «Ευχαριστώ τον πρόεδρο για την ευκαιρία που μου έδωσε και επέστρεψα στην οικογένεια του Ολυμπιακού. Είναι όνειρο πολλών ανθρώπων να εργαστούν στο νούμερο ένα κλαμπ της Ελλάδας. Θα προσπαθήσω να αρπάξω την ευκαιρία από τα μαλλιά. Σήμερα στην ομάδα των νέων, αύριο πιο ψηλά. Αν το αξίζω, φυσικά».