To ινδικό μοντέλο έγινε παγκοσμίως γνωστό για την ιδιαιτέρως χαμηλή τιμή του, που στην Ινδία δεν ξεπερνά τα 1.500€. Για να μπορέσει όμως να κυκλοφορήσει και στην Ευρώπη από το 2011 θα πρέπει να πραγματοποιήσει μερικές αλλαγές. Οι διαφοροποιήσεις στο ευρωπαϊκό Tata Nano ξεκινούν από το αμάξωμα, με το μήκος του να αυξάνεται στα 3300mm. Παράλληλα, υπάρχουν αλλαγές στον εξωτερικό τομέα με νέους προφυλακτήρες, ζάντες 14 ιντσών αλλά και ισχυρότερα φώτα. Σημαντικές θα είναι οι επεμβάσεις στο ευρωπαϊκό Tata Nano και στο μηχανολογικό τομέα. Ο κινητήρας του θα είναι 3κύλινδρος με την ιπποδύναμή του να αγγίζει τους 60ps. Επιπλέον, το κιβώτιο, που στην Ινδία είναι 4τάχυτο, θα αντικατασταθεί με ένα 5τάχυτο προκειμένου να περιορισθούν κατανάλωση, ρύποι και επίπεδα θορύβου. Τέλος, θα ενισχυθεί ο τομέας της ασφάλειας με αμάξωμα κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από ατσάλι, ABS, Traction Control, υδραυλικό τιμόνι και 2 αερόσακους. Οι συγκεκριμένες επεμβάσεις αναμένεται να αυξήσουν την τιμή του Tata Nano, που σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις θα κυμαίνεται κοντά στα 5.000€.
tv-greek-sansimera
Φωτογραφίες με smartphone ή φωτογραφική μηχανή;
Πριν από 34 δευτερόλεπτα
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου