
Ελπίζεται ότι τα δεδομένα από τα κουτιά και τις συσκευές καταγραφής των συνομιλιών στο πιλοτήριο - που ίσως βρίσκονται σε βάθος ακόμη και 6.000 μέτρων - θα φωτίσουν τα αίτια του δυστυχήματος της 1ης Ιουνίου. Μια σειρά αυτόματων προειδοποιητικών σημάτων που στάλθηκαν από τα συστήματα του αεροσκάφους κατέδειξαν ότι οι ενδείξεις για την ταχύτητα εδάφους ήταν εσφαλμένες και ότι ο αυτόματος πιλότος του Αιρμπάς, που εκτελούσε πτήση από το Ρίου Ντε Ζανέιρο προς το Παρίσι, είχε απενεργοποιηθεί, ενώ τα συστήματα πλοήγησης και ισχύος επίσης εμφάνιζαν δυσλειτουργίες. Τα μηνύματα αυτά οδήγησαν ειδικούς να υποθέσουν ότι η τραγωδία ενδέχεται να οφείλεται στους "προβληματικούς" αισθητήρες μέτρησης της ταχύτητας στο περίβλημα του αεροσκάφους, κάτι που έχει εντοπιστεί και σε άλλα A330. Εκτιμάται ότι οι αισθητήρες, οι λεγόμενοι Σωλήνες Pitot, μπορεί να απενεργοποιήθηκαν εξαιτίας της εμφάνισης πάγου στην διάρκεια σφοδρής καταιγίδας σε μεγάλο υψόμετρο, με αποτέλεσμα οι πιλότοι να μην έχουν ιδέα με ποια ταχύτητα κινούνταν.
http://www.skai.gr
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου