Εκπρόσωποι του Facebook φαίνεται να πιστεύουν ότι το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο έχει μεγάλη επιρροή ακόμη και στις εκλογικές αναμετρήσεις!
Με βάση στατιστικά στοιχεία που παρέχονται από το πιο δημοφιλές site κοινωνικής δικτύωσης, διαπιστώθηκε ότι μεταξύ 98 υποψηφίων των Η.Π.Α., στους 69 από αυτούς ο νικητής είχε περισσότερους φίλους από τον ηττηθέντα υποψήφιο.
Στη Γερουσία, η συσχέτιση φαίνεται ακόμη πιο ισχυρή: σε 34 υποψήφιους όπου ο νικητής είχε κριθεί, 28 από αυτούς που κέρδισαν είχαν μεγαλύτερο ποσοστό φίλων στο Facebook. Τέτοια στοιχεία μπορεί να δείχνουν την αυξανόμενη δύναμη της κοινωνικής δικτύωσης, όταν πρόκειται για την προσέγγιση των ψηφοφόρων.
Φυσικά δε μπορούμε να είμαστε βέβαιοι πως αυτή η θεωρία ισχύει σε κάθε περίπτωση, αλλά μιλάμε για ένα ισχυρό ποσοστό που κάθε άλλο παρά αμελητέο είναι.
Είτε έτσι είτε αλλιώς, σε μια εποχή όπου η πολιτικές εκστρατείες γίνονται ολοένα και πιο δαπανηρές, η κοινωνική δικτύωση μπορεί να γίνει ένας γρήγορος και ανέξοδος τρόπος προώθησης πολιτικών προσώπων.
Με βάση στατιστικά στοιχεία που παρέχονται από το πιο δημοφιλές site κοινωνικής δικτύωσης, διαπιστώθηκε ότι μεταξύ 98 υποψηφίων των Η.Π.Α., στους 69 από αυτούς ο νικητής είχε περισσότερους φίλους από τον ηττηθέντα υποψήφιο.
Στη Γερουσία, η συσχέτιση φαίνεται ακόμη πιο ισχυρή: σε 34 υποψήφιους όπου ο νικητής είχε κριθεί, 28 από αυτούς που κέρδισαν είχαν μεγαλύτερο ποσοστό φίλων στο Facebook. Τέτοια στοιχεία μπορεί να δείχνουν την αυξανόμενη δύναμη της κοινωνικής δικτύωσης, όταν πρόκειται για την προσέγγιση των ψηφοφόρων.
Φυσικά δε μπορούμε να είμαστε βέβαιοι πως αυτή η θεωρία ισχύει σε κάθε περίπτωση, αλλά μιλάμε για ένα ισχυρό ποσοστό που κάθε άλλο παρά αμελητέο είναι.
Είτε έτσι είτε αλλιώς, σε μια εποχή όπου η πολιτικές εκστρατείες γίνονται ολοένα και πιο δαπανηρές, η κοινωνική δικτύωση μπορεί να γίνει ένας γρήγορος και ανέξοδος τρόπος προώθησης πολιτικών προσώπων.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου