Σάββατο 13 Μαρτίου 2010

Ν.ΑΝΑΣΤΟΠΟΥΛΟΣ: ΓΥΡΙΖΩ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ !

Ο Νίκος Αναστόπουλος στο Sport24.grO «Μουστάκιας» επιστρέφει. Ο Νίκος Αναστόπουλος μπαίνει απόψε στο... γήπεδό του και μέσω του Sport24.gr εξομολογείται: «Είναι σαν να μπαίνω στο σπίτι μου. Νοιώθω δικούς μου ανθρώπους τον κόσμο του Ολυμπιακού και ξέρω τι να περιμένω. Το είχα ζήσει άλλωστε με την Κέρκυρα, όταν είχα και πάλι βρεθεί ως αντίπαλος της ομάδας της καρδιάς μου» επισημαίνει ο τεχνικός του ΠΑΣ Γιάννενα, που θα κοντράρει απόψε τους «ερυθρόλευκους» στη μάχη για τη σωτηρία.
Ο «Μίστερ γκολ», που έγραψε χρυσές σελίδες στην ιστορία του συλλόγου, δεν κρύβει τη συγκίνησή του, αλλά και την... ζήλεια του που δεν πρόλαβε να παίξει και στο σύγχρονο «Καραϊσκάκη»:  
«Τι να κάνω που η μάνα μου ήταν βιαστική. Αν με είχε γεννήσει αργότερα, θα είχα την τύχη να ζήσω αυτό το όνειρο. Διότι το να παίζεις σε τέτοια γήπεδα είναι πραγματικά όνειρο και εμείς είχαμε την ευκαιρία παλιά να βλέπουμε τέτοιους αγωνιστικούς χώρους μόνο στο εξωτερικό», λέει ο βετεράνος κανονιέρης των «ερυθρολεύκων» που χάρη στην κλάση του είχε την τύχη να είναι από τους λίγους Ελληνες (προ Μπόσμαν εποχής) που αγωνίστηκε στο εξωτερικό, στην αγαπημένη του (ποδοσφαιρικά και προπονητικά) Ιταλία.  
«Σαφώς και ήταν μεγάλο κέρδος. Οι εποχές ήταν δύσκολες και άνοιγαν τότε οι ορίζοντές σου», επισημαίνει ο Νίκος Αναστόπουλος που χρειάστηκε λίγο χρόνο να συνέλθει από το γκολ του Μπακαγιόκο στις καθυστερήσεις με τον Αστέρα Τρίπολης. 
http://www.sport24.gr